English

زهرا آهنگرزاده:

ادامه بارش‌های رگباری و پراکنده باران در خراسان رضوی

کارشناس مرکز پیش‌بینی اداره‌کل هواشناسی خراسان رضوی بیان کرد: طی روزهای چهارشنبه و پنجشنبه هفته جاری آسمانی صاف بر خراسان رضوی حاکم خواهد بود.

ادامه بارش‌های رگباری و پراکنده باران در خراسان رضوی

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، زهرا آهنگرزاده کارشناس مرکز پیش‌بینی اداره‌کل هواشناسی خراسان رضوی در خبری اعلام کرد: بارشهای رگباری و پراکنده باران در مناطق مختلف استان به طور متناوب تا پایان هفته جاری ادامه خواهد یافت.

آهنگرزاده در ادامه این خبر اظهار کرد: بیشتر مناطق خراسان رضوی برای امروز تحت تاثیر سامانه ناپایدار جوی همراه با رعد و برق، بارشهای پراکنده و رگباری باران هستند که این بارشها تا صبح چهارشنبه هفته جاری ادامه دارد.

کارشناس مرکز پیش‌بینی اداره‌کل هواشناسی خراسان رضوی همچنین افزود: طی روزهای چهارشنبه و پنجشنبه هفته جاری آسمانی صاف بر خراسان رضوی حاکم خواهد بود و از پنجشنبه شب همراه با افزایش ابرناکی و  وزش باد در نوار شرقی، احتمال بارش باران نیز در استان پیش‌بینی می‌شود.

وی در ادامه متذکر شد: در روز جمعه کاهش محسوس دمای هوای مناطق مختلف استان بوده است و بیشینه دمای امروز مشهد ۱۸ درجه سلسیوس پیش‌بینی شده است که نسبت به دیروز ثابت بوده و تا روز پنجشنبه نیز تغییر محسوسی نخواهد داشت.

آهنگرزاده در خاتمه تاکید کرد: برای روز جمعه هفته جاری بیشینه دمای مشهد به میزان ۷ تا ۸ درجه نسبت به امروز کاهش خواهد داشت و همچنین قوچان با کمینه دمای صفر درجه سلسیوس و تایباد با بیشینه دمای ۲۳ درجه به ترتیب سردترین و گرمترین شهرستانهای خراسان رضوی در ۲۴ ساعت گذشته بوده‌اند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه