English

آماده باش کامل شهرداری قم برای بارش های آخر هفته

مدیرکل هماهنگی و نظارت بر خدمات شهری شهرداری قم از آماده باش کامل شهرداری قم برای بارش های آخر هفته خبر داد.

آماده باش کامل شهرداری قم برای بارش های آخر هفته

به گزارش خبرگزاری موج قم، سید محسن میرهادی با اشاره به پیش‌بینی‌ها و هشدارهای هواشناسی مبنی بر بارندگی در روزهای پنجشنبه و جمعه هفته جاری اظهار داشت:‌جلساتی در سطح مناطق هشت‌گانه برای آمادگی عوامل برگزار و همگان به‌صورت ۱۰۰ درصدی در آماده‌باش هستند.
وی با بیان اینکه ۱۵۰۰ نیروی خدمات شهری شهرداری قم برای نظافت،‌ لایروبی انهار و آب‌گرفتگی‌ها در آماده‌باش کامل هستند،‌ تصریح کرد: بازدیدهایی نیز از زیرگذرها و سپتیک ها و پمپ‌های آب صورت گرفته است.
مدیرکل هماهنگی و نظارت بر خدمات شهری شهرداری قم ادامه داد:‌ پنج هزار چاه جذبی در سال‌های گذشته ایجادشده که بازدیدهایی از آن‌ها به‌منظور باز بودن دربشان صورت گرفته است.
وی با اشاره به پیش‌بینی کیسه‌های شن در نقاط مختلف شهر ابراز کرد:‌ بسیاری از این کیسه‌های شن در محل‌ها استقرار و بسیاری نیز در ماشین‌آلات در هر منطقه به‌صورت آماده برای انتقال پیش‌بینی‌شده است.
میرهادی یادآور شد:‌۲۷۰ دستگاه ماشین‌آلات خدمات شهری و تانکرهای مکنده در صورت بروز آب‌گرفتگی در سطح شهر و مناطق شهری پیش‌بینی‌شده است که برخی از این ماشین‌آلات در صورت شدت آب‌گرفتگی به‌صورت پشتیبان در نقاط بحرانی حضور دارند.
وی با تأکید بر تأمین ۱۰ دستگاه موتور خودمکش و توزیع آن‌ها بین مناطقِ مختلف شهری،‌ از پیش‌بینی‌های لازم برای بلوار شهید سلیمانی خبر داد و افزود:‌ برای این بلوار نیز در صورت تشخیص مدیریت بحران استان،‌این آمادگی وجود دارد که مسیرها و پارکینگ‌های حاشیه‌ای این بلوار مسدود شود و در این شرایط تأمین نیرو نیز صورت گرفته است.
مدیرکل هماهنگی و نظارت بر خدمات شهری شهرداری قم نقاط بحرانی فراشهری را مورد توجه قرار داد و گفت:‌ در بالادست پردیسان،‌ کوه یزدان،‌ کوه برادران و… نیز تمهیدات لازم اندیشیده شده است که آب‌گرفتگی کنترل شود که در صورت بروز مشکل نیازمند همکاری دستگاه‌های مختلف استانی در این زمینه هستیم.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه