English

در بسته خبری زیر می خوانید:

کشفیات و دستگیری های نیروی انتظامی مازندران در شهرهای مختلف استان

نیروی انتظامی مازندران در 5 شهر مختلف استان کشفیات و دستگیری هایی داشته است که در بسته خبری امروز موج مازندران می خوانید.

کشفیات و دستگیری های نیروی انتظامی مازندران در شهرهای مختلف استان

کشف 18 تن چوب جنگلی قاچاق در نور

به گزارش خبرگزاری موج مازندران، سرهنگ علی داداش تبار با اعلام این خبر اظهار داشت: در پی کسب خبری مبنی بر برداشت غیرمجاز چوب از جنگل های این شهرستان، موضوع در دستور کار مأموران قرار گرفت.

وی ادامه داد: مأموران یگان امداد حین گشت زنی 3 دستگاه کامیون حامل چوب آلات جنگلی را در محور اصلی شهرستان شناسایی و متوقف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان نور خاطرنشان ساخت: در بازرسی از خودروهای مورد نظر در مجموع 18 تن چوب جنگلی که به صورت غیرمجاز از جنگل های این شهرستان برداشت شده بود کشف شد.

وی تصریح کرد: محصولات قاچاق کشف شده به اداره منابع طبیعی شهرستان تحویل و رانندگان این خودروها نیز پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

داداش تبار ضمن تشکر از شهروندان خواست در صورت مشاهده فعالیت غیرقانونی قاچاقچیان چوب و محصولات حاصل از چوب مراتب را سریعاً به پلیس 110 اطلاع دهند.

 

دستگیری سارق منزل با 7 فقره سرقت در نوشهر

سرهنگ اکبر درویشی در تشریح این خبر گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت از منازل در شهرستان و شکایت شاکیان پرونده، شناسایی و دستگیری عوامل سرقت در دستور کار مأموران پلیس آگاهی شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: با انجام اقدامات اطلاعاتی و فعال نمودن منابع و مخبرین، سارق توسط مأمورین پلیس آگاهی در حین سرقت  شناسایی و دستگیر شد.

فرمانده انتظامی نوشهر ابراز  داشت: در تحقیقات و بازجویی به عمل آمده از متهم دستگیر شده به 7 فقره سرقت منزل در حوزه استحفاظی شهرستان اعتراف کرد و سارق پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی و روانه زندان شد.

وی با تأکید بر اینکه پلیس با قاطعیت با سارقان و افرادی که نظم و امنیت جامعه را برهم بزنند برخورد می کند، گفت: شهروندان ضمن رعایت موارد امنیتی و استفاده از سیستم های مداربسته به هشدار های پلیس توجه و هرگونه موارد مشکوک را به پلیس 110 و کلانتری محل گزارش کنند.

 

دستگیری سارق اماکن خصوصی در ساری

سرهنگ عبدااله حسن زاده با اعلام این خبر اظهار داشت: در پی وقوع چندین فقره سرقت از اماکن خصوصی، موضوع در دستور کار مأموران کلانتری 11 قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان ساری، تصریح کرد: مأموران با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات پلیسی فردی را که دارای سوابق متعدد کیفری در این شهرستان بوده است به عنوان مظنون شناسایی و دستگیر کردند.

سرهنگ حسن زاده افزود: متهم در بازجویی های به عمل آمده تاکنون به 7 فقره سرقت اماکن خصوصی در یک ماه گذشته اعتراف کرد و پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.

حسن زاده ضمن هشدار به صاحبان اماکن خصوصی، ساختمان های نیمه کاره و در حال ساخت از آن ها خواست ضمن استفاده از نگهبان، پس از اتمام ساعت کاری از رها کردن وسایل و تجهیزات ساختمانی در محل اجتناب کرده و وسایل مذکور را در جای امن و قابل اطمینان نگهداری کنند.

 

کشف 5 تن چوب جنگلی قاچاق در میاندورود

سرهنگ مجید باقری جامخانه در این باره بیان داشت: مأموران در راستای اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا، حین کنترل خودروهای عبوری در یکی از محورهای اصلی، یک دستگاه تراکتور حامل چوب را شناسایی و توقیف کردند.

وی افزود: مأموران انتظامی در بازرسی از تراکتور توقیفی 5 تن چوب جنگلی که به صورت غیرمجاز از جنگل های این شهرستان برداشت شده بود را کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان میاندورود خاطرنشان ساخت: راننده تراکتور پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی و چوب های قاچاق کشف شده نیز به اداره منابع طبیعی شهرستان تحویل شد.

 

کشف 1800 کیلو برنج قاچاق در بهشهر

سرهنگ حسن عنایتی گنجی اظهار داشت: مأموران کلانتری 11 در اجرای طرح پیشگیرانه و هنگام کنترل خودرو های عبوری، یک دستگاه وانت نیسان را جهت بررسی بیشتر متوقف کردند.

وی ادامه داد: در بازرسی اولیه مأموران کلانتری 11  از این خودرو مقدار یک تن و 800 کیلو گرم برنج قاچاق فاقد مدارک قانونی کشف شد.

فرمانده انتظامی بهشهر با اشاره به اینکه ارزش این محموله قاچاق توسط کارشناسان 540 میلیون ریال برآورد شده است، گفت: راننده خودرو با تشکیل پرونده، جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد.

سرهنگ عنایتی گنجی با بیان اینکه در این راستا خودرو نیسان توقیف و به پارکینگ منتقل شد، از شهروندان خواست هرگونه اخبار درباره کالای قاچاق را از طریق شماره تلفن 110 به پلیس اطلاع رسانی کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه