English

رضا شیرین زاده خبر داد:

افزایش ۱۳ درصدی مردودی درمراکز معاینه فنی استان اردبیل

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری استان اردبیل گفت: مردودی ناوگان های سنگین در آزمون های مراکز معاینه فنی استان 13درصد افزایش یافته است.

افزایش 13 درصدی مردودی درمراکز معاینه فنی استان اردبیل

به گزارش خبرگزاری موج اردبیل، رضا شیرین زاده ، معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اردبیل در بازدید از مرکز معاینه فنی شهرستان پارس آباد گفت: در 6 ماه گذشته 2 هزارو 693 دستگاه ناوگان سنگین در آزمون های مراکز معاینه فنی مردود شده اند که در مقایسه با مدت مشابه سال قبل این مهم 13 درصد افزایش نشان می دهد.

وی تصریح کرد: در مدت یاد شده بیش از 20 هزار وسلیه نقلیه عمومی سنگین و نیمه سنگین به مراکز معاینه فنی استان اردبیل مراجعه کرده اند.

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای اردبیل افزود: بیش از 15 هزار وسلیه نقلیه در مرحله اول قبول شده اند و حدود 2 هزار دستگاه ناوگان سنگین نیز پس از اصلاح و رفع عیب برگ معاینه فنی دریافت نموده اند.

شیرین زاده با بیان اینکه 86 درصد از ناوگان های سنگین و نیمه سنگین استان در آزمون های معاینه فنی قبول شده و برگ معاینه فنی دریافت کرده اند خاطرنشان کرد: 4 مرکز معاینه فنی خودورهای سنگین و نیمه سنگین در استان اردبیل فعال است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه