English

رئیس کل دادگستری استان مازندران:

بیش از ۹۷ درصد ابلاغ ها دراستان به صورت الکترونیک انجام شد

رئیس کل دادگستری استان مازندران با اشاره به شاخص های سند تحول قضایی، ابلاغ الکترونیک را یکی از شاخص های مهم در رفع بسیاری از مشکلات و معضلات دانست و گفت: در 6 گذشته با توجه به گستردگی حوزه های قضایی استان، 97 درصد ابلاغ ها دراستان به صورت الکترونیک انجام شد.

 بیش از 97 درصد ابلاغ ها  دراستان به صورت الکترونیک انجام شد

به گزارش خبرگزاری موج مازندران، حجت الاسلام و المسلمین محمدصادق اکبری با اشاره به اینکه کاهش هزینه ها و رعایت حریم افراد، کاهش اتلاف وقت و استفاده کمتر از نیروی انسانی از مزایای ابلاغ الکترونیک است، اظهار داشت: با ابلاغ الکترونیک، اصحاب پرونده در سریع ترین زمان می توانند نتیجه دادرسی را روی سامانه و تلفن همراه دریافت کننند.

وی ادامه داد: در شش ماه گذشته از تعداد 2 میلیون و 567 هزار و 738  ابلاغ صادره 2 میلیون و 492 هزار و 260 ابلاغ به صورت الکترونیک 56 هزار و 931 ابلاغ نیمه الکترونیک و 780 ابلاغ به صورت سنتی بوده همچنین 17 هزار و 677 آگهی به صورت الکترونیک انجام شد.

رئیس کل دادگستری استان مازندران با اشاره به سامانه نوبت دهی قضایی گفت: این سامانه جهت اخذ نوبت برای مراجعه به شعب و واحدهای متمرکز اجرای احکام دادگستری در سراسر استان راه اندازی شده است و در شش ماه گذشته تعداد 331 هزار و 434 مورد نوبت دهی در استان به صورت الکترونیکی صورت گرفت.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه