English

محمدصادق معتمدیان:

زیرساخت تزریق روزانه ۱۴۰ هزار دُز واکسن کرونا در خراسان رضوی فراهم است

استاندار خراسان رضوی عنوان کرد: با تسهیل واردات واکسن به کشور، شرایط بسیار خوبی برای واکسیناسیون حاکم شده و تاکنون بیش از ۵۰ میلیون نفر در کشور دُز اول واکسن را دریافت کرده‌اند.

زیرساخت تزریق روزانه ۱۴۰ هزار دُز واکسن کرونا در خراسان رضوی فراهم است

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، محمدصادق معتمدیان استاندار خراسان رضوی در نشست ستاد پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا در خراسان رضوی   اعلام کرد: زیرساخت تزریق روزانه ۱۴۰ هزار دُز واکسن کرونا در این استان فراهم شده است که این رقم باید به بیش از ۲۰۰ هزار دُز افزایش یابد.

معتمدیان در ادامه این سخنان اضافه کرد: بر اساس گزارش جلسه ستاد ملی مقابله با کرونا، خراسان رضوی در شرایط بهتری از میانگین کشوری قرار دارد.

استاندار خراسان رضوی با اشاره به اینکه واکسیناسیون  یکی از اولویت‌های استان افزود: با تسهیل واردات واکسن به کشور، شرایط بسیار خوبی برای واکسیناسیون حاکم شده و تاکنون بیش از ۵۰ میلیون نفر در کشور دُز اول واکسن را دریافت کرده‌اند.

وی همچنین تصریح کرد: با توجه به ورود محموله‌های دیگر واکسن کرونا به کشور طی روز‌ها و هفته‌های آینده، شاهد افزایش سهمیه واکسن این استان نیز خواهیم بود.

 معتمدیان در ادامه عنوان کرد: بر اساس سیاستگذاری انجام شده در کمیته واکسیناسیون ستاد پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا در این استان زیرساخت‌های استان و بویژه شهر مشهد برای تسریع در واکسیناسیون افزایش خواهد یافت.

 وی در ادامه متذکر شد: هفته گذشته شاهد افتتاح بزرگترین مرکز واکسیناسیون خودرویی کشور توسط شهرداری مشهد بودیم و همچنین چندین مرکز نیز در روز‌های آتی در نقاط پرجمعیت و کم برخوردار شهر مشهد افتتاح خواهند شد.

 استاندار خراسان رضوی در ادامه با تشکر از همه بخش‌ها و نهاد‌های غیر دولتی و دولتی از جمله آستان قدس رضوی اظهار کرد: این سطح از همکاری و تعامل در استان شایسته تجلیل و ستایش است.

 معتمدیان در خاتمه و با اشاره به برگزاری مراسم دهه پایانی ماه صفر در استان خاطر نشان کرد: تلاش ما همواره بر این بوده است که مراسم مذهبی با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و ملاحظات ستاد ملی مقابله با کرونا برگزار شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه