English

علیرضا مسلم:

وضعیت فوق حاد و بحرانی شیوع کرونا در سبزوار

رییس دانشگاه علوم پزشکی سبزوار بیان کرد: شیب نزولی بیماران کرونایی بستری شده در سبزوار نسبت به سایر شهرستانهای استان روند کاهشی کمتری داشته است.

وضعیت فوق حاد و بحرانی شیوع کرونا در سبزوار

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، علیرضا مسلم رییس دانشگاه علوم پزشکی سبزوار اعلام کرد: با بستری شدن ۵۰ بیمار جدید مبتلا به کووید ۱۹ طی شبانه‌ روز گذشته در بیمارستان واسعی سبزوار وضعیت این شهرستان از نظر شیوع کرونا همچنان فوق حاد و بحرانی است.

مسلم این سخنان را در بازدید از یک مرکز درمانی سبزوار بیان کرد و اضافه کرد: روز گذشته ۵۰ بیمار جدید مبتلا به کرونا در بیمارستان واسعی این شهر بستری شدند که بیشترین تعداد بیماران بستری شده طی دو هفته گذشته بوده است و این روند باعث بروز بحران شیوع کرونا در سبزوار شده است.

رییس دانشگاه علوم پزشکی سبزوار همچنین افزود: هم اکنون علاوه بر بیماران مبتلا به کرونا که در مرحله درمان سرپایی قرار دارند ۱۵۲ بیمار کرونایی دیگر در بیمارستان واسعی شهرستان سبزوار بستری هستند.

وی تصریح کرد: شیب نزولی بیماران کرونایی بستری شده در سبزوار نسبت به سایر شهرستانهای استان روند کاهشی کمتری داشته است و رعایت پروتکل های بهداشتی از سوی اصناف و شهروندان به میزان بسیار کاهش یافته که این عادی انگاری زنگ خطری برای افزایش بیماری محسوب می شود.

مسلم در خاتمه تاکید کرد: درخواست ما از شهروندان، تداوم اقدامات پیشگیرانه و رعایت پروتکل های بهداشتی، استفاده از ماسک، حفظ فاصله گذاری اجتماعی، شرکت نکردن در دورهمی ها و خودداری از سفرهای غیر ضروری در تعطیلات تابستانی است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه