English

سردار هوشنگ حسینی:

سارقان حرفه‌ای در اردبیل دستگیر شدند

فرمانده انتظامی استان اردبیل از دستگیری ۲ سارق حرفه‌ای و اعتراف آن‌ها به ۶۰ فقره سرقت خبر داد.

سارقان حرفه‌ای در اردبیل دستگیر شدند

به گزارش خبرگزاری موج اردبیل، سردار هوشنگ حسینی ، فرمانده انتظامی استان اردبیل گفت: به دنبال وقوع چند فقره سرقت سیم کابل برق و مخابرات و تجهیزات هوایی در شهر اردبیل، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

وی افزود: کارآگاهان پلیس آگاهی با انجام بررسی‌های تخصصی و تحقیقات میدانی از محل وقوع سرقت‌ها و افزایش کنترل‌های انتظامی رد پای سه سارق سابقه‌دار و حرفه‌ای در رابطه با سرقت‌های به وقوع پیوسته را شناسایی کردند.

فرمانده انتظامی استان اردبیل با بیان اینکه این سارقان جزو اراذل و اوباش شناسنامه دار اردبیل بودند، اظهار کرد: ماموران با هماهنگی مراجع قضایی و مراقبت‌های نامحسوس ۲ نفر از سارقان حرفه‌ای را در حیاط خلوت یکی از چایخانه‌های شهر اردبیل دستگیر کردند.

سردار حسینی با اشاره به توقیف ۲ دستگاه خودروی سارقان و انجام بازجویی‌های پلیسی بیان‌ کرد: سارقان دستگیر شده با مشاهده مستندات و مدارک قانونی لب به سخن گشودند و به ارتکاب ۶۰ فقره سرقت سیم کابل برق و مخابراتی و تجهیزات هوایی در شهرستان‌های استان با همدستی سارقی دیگر اعتراف کردند.

او با بیان اینکه تلاش برای دستگیری دیگر همدست سارقان دستگیر شده نیز در دستور کار پلیس قرار دارد، افزود: متهمان با دستور مقام قضایی روانه زندان شدند.

فرمانده انتظامی استان اردبیل با هشدار به سارقان و افراد هنجارشکن ادامه داد: امنیت جامعه خط قرمز پلیس بوده و پلیس اجازه خدشه‌دار کردن آن را به سارقان و افراد هنجارشکن نخواهد داد.

حسینی با بیان اینکه بهترین راه برای پیشگیری از سرقت‌ها همکاری مردم با پلیس است، افزود: هموطنان در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک موارد را از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه