English

بیانیه سپاه صاحب الزمان به مناسبت قیام خونین ۱۷ شهریورماه

سپاه صاحب الزمان به مناسبت قیام خونین 17 شهریورماه بیانیه صادر کرد.

بیانیه سپاه صاحب الزمان به مناسبت قیام خونین 17 شهریورماه

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، یوم الله 17 شهریورماه 57، برگی غرور آفرین از دفتر انقلاب اسلامی است، روزی که مردم مسلمان و آزاده ایران در مقابل ظلم و ستم پهلوی به پا خاست و با نثار خون خود صحنه زیبایی از مقاومت و مجاهدت باشکوه در برابر طاغوت را رقم زد.

در یوم الله 17 شهریورماه رژیم پهلوی با چراغ سبز استکبار جهانی تلاش کرد تا با سرکوب وحشیانه تظاهرات مردمی، حرکت انقلابی مردم را متوقف کند اما قیام خونین 17 شهریور زمینه ساز حضور ملیونی مردم در راهپیمایی های دیگر شد و روند شکل گیری انقلاب اسلامی سرعت فزاینده ای به خود گرفت. شناخت دقیق ابعاد این واقعه که به فرموده مقام معظم رهبری عبارت های بسیاری را در دل خود نهفته دارد از ضرورت های امروز جامعه است تا نسل جدید با تبلیغات دروغین سلطنت طلبان درباره ماهیت رژیم شاه آشنا شود.سلطنت‌طلبان تلاش دارند شاه و حاکمیت جور و فساد وی را  با فریب‌ کاری‌ چهره‌ای‌ صلح‌ دوست‌، آزادی‌ خواه‌ و مخالف‌ با مفاسد معرفی کنند. روشن شدن ابعاد جنایت خونین‌ ۱۷ شهریوردر روزی که به جمعه سیاه معروف شد، به درک واقعیت های تاریخی در باره دلایل فروپاشی نظام شاهنشاهی کمک  می کند.

 معاونت روابط عمومی و تبلیغات سپاه حضرت صاحب الزمان (عج) استان اصفهان ضمن گرامیداشت یاد شهدای تاریخ‌ساز این قیام خونین اعلام می دارد بازخوانی این واقعه تاریخی کمک می کند که نسل جوان با شناخت و ریشه‌یابی این گونه خاطرات تاریخی و ملی در شناخت راه حال و آینده کشور دچار خطا نشده و سره را از ناسره تشخیص دهد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه