English

قائم مقام شرکت آب و فاضلاب مازندران:

مشکل کمبود آب در مناطق شرقی قائمشهر حل شد

قائم مقام شرکت آب و فاضلاب مازندران گفت: همزمان با آخرین روز هفته دولت و در راستای افزایش توان تأمین و حل مشکل کمبود آب در مناطق شرقی قائمشهر عملیات آبرسانی به این شهر صورت گرفت.

مشکل کمبود آب در مناطق شرقی قائمشهر حل شد

به گزارش خبرگزاری موج مازندران، علی اصغر علیپور با گرامیداشت هفته دولت اظهار داشت: هدف از اجرای عملیات آبرسانی به این شهر افزایش توان تأمین و حل مشکل کمبود آب در مناطق شرقی قائمشهر، تعویض لوله های فرسوده و کاهش هدررفت و نیز تأمین برق اضطراری در راستای اجرای طرح پدافند غیرعامل است که با اعتباری بالغ بر 33 میلیارد ریال و بهره مندی جمعیتی بیش از 9300 خانوار به بهره برداری رسید.

وی با اشاره به مشخصات اجرایی این طرح ادامه داد: برای طرح آبرسانی به قائمشهر عملیات اجرایی شامل بهسازی و مهندسی مجدد و تجهیز 2 حلقه چاه با آبدهی 45 لیتر در ثانیه، احداث خط انتقال آب به طول 450 متر، اصلاح شبکه توزیع به طول 3 هزار متر و نیز نصب دو دستگاه دیزل ژنراتور انجام شد.

به گزارش موج مازندران، پروژه دیگری در این شهرستان در راستای افزایش حجم ذخیره آب و افزایش توان آبدهی و راندمان ایستگاه پمپاژ با مقاوم سازی مخزن جهت اجرای طرح پدافند غیرعامل و اجرای لوله خروجی 1400 میلیمتر کف مخزن به طول 200 متر با پیش بینی اعتباری بالغ بر 50 هزار میلیون ریال کلنگ زنی شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه