English

عبدالله طباطبایی خبر داد:

تایید دستگیری شهردار سابق اردبیل و دو نفر از کارمندان

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان اردبیل گفت: شهردار سابق اردبیل در اختیار بازپرس می‌باشد و هیچ گونه اتهامی ثابت نشده و قرار نهایی صادر نشده است.

تایید دستگیری شهردار سابق اردبیل و دو نفر از کارمندان

به گزارش خبرگزاری موج اردبیل، عبدالله طباطبایی ، دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان اردبیل گفت: در پی وصول گزارشات مردمی و نهاد‌های امنیتی، اطلاعاتی و انتظامی دادسرای عمومی انقلاب مرکز استان بر این شد در خصوص شهرداری اردبیل پرونده‌ای تشکیل دهد.

وی افزود: تحقیقات محسوس و نامحسوس در خصوص احتمال تخلف در شهرداری اردبیل از طریق مجاری قانونی و ضابطین عام و خاص صورت گرفت ودر نهایت حدود ۲۰ روز قبل ۲ نفر از کارمندان شهرداری اردبیل دستگیر شدند و تحت تحقیقات بازپرسی و اداره کل اطلاعات قرار گرفتند.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان اردبیل ادامه داد: جمع بندی‌ها بر این شد برای برخی مسائل و رفع برخی مجهولات و یا شبهات، شهردار سابق اردبیل را دعوت کنیم در دادسرا به برخی سوالات جواب بدهد تا منجر به تفهیم اتهام و صدور قرار متناسب شود که در حال حاضر در اختیار بازپرس هستند و با نظارت و تعلیمات بازپرس توسط سربازان گمنام امام زمان تحقیقات ادامه دارد.

طباطبایی بیان کرد: هیچ گونه اتهامی ثابت نشده قرار نهایی صادرنشده وشایعات فضای مجازی از قبیل دستگیری برخی اعضای فعلی و سابق شورای شهر صحت ندارد فقط ۲ نفر کارمند شهرداری که قبلا دستگیر شده بودند و به قید وثیقه آزاد هستند و شهردار سابق در اختیار آقای بازپرس قرار دارد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه