English

مدیرکل آموزش و پرورش مازندران خبر داد:

خرید تجهیزات مورد نیاز مدارس به مبلغ ۶۰ میلیارد ریال

مدیرکل آموزش و پرورش مازندران گفت: با پیگیری‌های انجام شده و تخصیص اعتبار ویژه وزارتی، 60 میلیارد ریال تجهیزات آموزشی و اداری برای مدارس استان خریداری شد.

خرید تجهیزات مورد نیاز مدارس به مبلغ 60 میلیارد ریال

به گزارش خبرگزاری موج مازندران، علیرضا سعدی پور با اعلام این خبر اظهار داشت: پس از پیگیری و تخصیص رقم مورد نظر از وزارت‌خانه و با همکاری معاونت توسعه و برنامه‌ریزی تجهیزات مورد نظر شامل کامپیوتر، پرینتر و برخی تجهیزات مورد نیاز هنرستان‌ها خریداری شد و در اختیار معاونت آموزش متوسطه و آموزش ابتدایی قرار گرفت تا در هفته  آینده در شهرستان‌ها و مناطق توزیع گردد.

وی با اشاره به این‌که حدود 4 هزار مدرسه در استان فعال هستند، ادامه داد: این تجهیزات با اولویت مناطق محروم و کم‌برخوردار توزیع خواهد شد تا برای اول مهرماه برای استفاده آماده باشد.

مدیرکل آموزش و پرورش درباره احتمال بازگشایی مدارس در اول مهر نیز گفت: ما درنهایت تابع مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا هستیم اما برای هر شرایطی نیز آماده هستیم اما تصور می‌کنم مدارس کم‌جمعیت که عمدتاً روستایی هستند، حضوری و بقیه مدارس غیرحضوری باشد باز هم تأکید می‌کنم که وزارت آموزش و پرورش در این زمینه تابع تصمیم ستاد ملی مقابله با کرونا است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه