English

یوسف امینی:

اصحاب فرهنگ و هنر خراسان رضوی واکسینه خواهند شد

سرپرست اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی عنوان کرد: اسامی اصحاب فرهنگ و هنر خراسان رضوی از طریق صندوق اعتباری هنر به وزارت بهداشت داده شده و در هماهنگی انجام شده امکان واکسیناسیون هنرمندان با ارائه هنرکارت فراهم شده است.

اصحاب فرهنگ و هنر خراسان رضوی واکسینه خواهند شد

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، یوسف امینی سرپرست اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی اعلام کرد: با پیگیری‌های انجام گرفته توسط مدیرعامل صندوق اعتباری هنر ، اسامی هنرمندان عضو این صندوق برای انجام واکسیناسیون به وزارت بهداشت اعلام شده و به‌زودی اصحاب فرهنگ و هنر عضو این صندوق در استان واکسینه می‌شوند.

یوسف امینی روز در ادامه اضافه کرد: وزیر بهداشت در نامه ای به معاون خود،  تسریع در واکسیناسیون هنرمندان را مورد تاکید قرار داده است.

سرپرست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی همچنین گفت: هنرمندان از زمان شیوع بیماری کرونا در خراسان رضوی ، تمام تلاش خود را در مبارزه با این بیماری، تلطیف فضای جامعه و افزایش تاب آوری اجتماعی انجام داده اند و با توجه به ارتباط با بدنه اجتماع، انجام واکسیناسیون می تواند به تداوم فعالیت های هنرمندان در این راستا کمک کند.

وی اظهار کرد: از ابتدای شیوع ویروس کرونا، هنرمندان مطرحی از بین ما رفته اند که فقدان آنان ضایعه جبران ناپذیری محسوب می شود و انجام واکسیناسیون، هر چند با تاخیر، می تواند در کنترل این بیماری در بین هنرمندان موثر واقع شود.

سرپرست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی تصریح کرد: اسامی اصحاب فرهنگ و هنر خراسان رضوی از طریق صندوق اعتباری هنر به وزارت بهداشت داده شده و در هماهنگی انجام شده توسط صندوق اعتباری هنر، امکان واکسیناسیون هنرمندان با ارائه هنرکارت فراهم شده است.

امینی در خاتمه خاطر نشان کرد: از مسوولان وزارت بهداشت برای همکاری در این خصوص قدردانی کرده که در استان، واکسیناسیون بیش از هزار و ۵۰۰ نفر از خبرنگاران مشهد را بدون هیچ تاخیری انجام داد و امیدواریم واکسیناسیون هنرمندان نیز بدون هیچ تاخیری نسبت به تهران انجام شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه