English

با حضور مسئولان استانی و شهرستانی:

فرمانده جدید سپاه شهرستان نوشهر معرفی شد

فرمانده جدید سپاه شهرستان نوشهر با حضور مسئولان استانی و شهرستانی معرفی شد.

فرمانده جدید سپاه شهرستان نوشهر معرفی شد

به گزارش خبرگزاری موج مازندران، حجت الاسلام محمود مشایخ در آئین معارفه فرمانده جدید سپاه شهرستان نوشهر با اشاره به اینکه اگر همه دستگاهها و قوا در جای خود کارشان را انجام دهند مشکلات حل می‌شود، اظهار داشت: اگر انجام وظیفه‌ها درست انجام شود مشکلات حل می شود.

وی با بیان اینکه سپاه یک نهاد انقلابی و از بطن انقلاب است و در کنار آن بسبج پیدا شد، ادامه داد: این از ارزشهای نظام و انقلاب است و خدمات زیادی در زمان جنگ و بعد از جنگ ارائه دادند.

امام جمعه نوشهر گفت: سپاه در جنگ یکی از ارکان اصلی بود و بعد از جنگ در صحنه‌های مختلف مانند سیل و زلزله و هر جا مملکت نیاز داشت از جمله در مقابله با کرونا حضور یافت.

معارفه فرمانده جدید سپاه نوشهر

وی خاطرنشان کرد: سپاه و بسیج نوشهر برای مقابله با کرونا ورود پیدا کرده و با کمک وزارت بهداشت طرح شهید سلیمانی را اجرا کردند و رزمایش کمک‌های مؤمنانه کار بزرگی بود که در نوشهر انجام شد.

حجت الاسلام مشایخ گفت: شخص سرهنگ جناسمی در همه صحنه‌ها حتی در بخش کوهستانی در منطقه کجور حضور یافت و در بحث واکسیناسیون نیز سالن ورزشی در اختیار شبکه بهداشت قرار داد و برای کمبود نیرو هم پیش قدم شد.

فرمانده سابق سپاه شهرستان نوشهر نیز با اشاره به اینکه برای پیشبرد اهداف و مأموریت‌های انقلاب با کمک مسئولان و رسانه‌های شهرستان نوشهر و برای رسیدن مردم به خواسته‌هایشان تلاش شده است، اظهار داشت: یکی از افتخارات شهرستان نوشهر در دوران اینحانب، حضور شهدای گمنام که سه شهید در مرکز شهر، دو شهید در شهر پول و دو شهید در شهر کجور بوده است.

سرهنگ پاسدار حسین جناسمی با بیان اینکه پیش برندگی و پیش روندگی از اهداف و مأموریت‌های انقلاب است، ادامه داد: در سیل، آتش‌سوزی و کرونا با کمک مسئولین و بسیجیان اقدامات خوبی صورت گرفت و با کمک خیرین، کمک مؤمنانه در چند مرحله در کمک به اقشار آسیب دیده انجام شده است.

به گزارش موج مازندران، در این مراسم سرهنگ پاسدار «مهرداد ابراهیم‌پور» به عنوان فرمانده جدید سپاه نوشهر معارفه شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه