English

رئیس دانشکده بهداشت ساری:

نخستین رشته دکترای تخصصی در دانشکده بهداشت ساری راه اندازی شد

رئیس دانشکده بهداشت ساری گفت: با اخذ مجوز و راه اندازی رشته دکترای تخصصی آمار زیستی به عنوان اولین رشته دکترای تخصصی دانشکده بهداشت، از مهرماه با ظرفیت 2 نفر شروع به پذیرش دانشجو می کنیم.

نخستین رشته دکترای تخصصی در دانشکده بهداشت ساری راه اندازی شد

به گزارش خبرگزاری موج مازندران، دکتر جمشید یزدانی با اعلام خبر اظهار داشت: خوشبختانه سه رشته تحصیلات تکمیلی به سایر رشته های این دانشکده اضافه شده و در حال حاضر با افزایش 50 درصدی دارای 9 رشته تحصیلات تکمیلی است.

وی ادامه داد: با اخذ مجوز و راه اندازی رشته دکترای تخصصی آمار زیستی به عنوان اولین رشته دکترای تخصصی دانشکده بهداشت، از مهرماه با ظرفیت 2 نفر شروع به پذیرش دانشجو می کنیم.

رئیس دانشکده بهداشت ساری گفت: دو رشته دیگر نیز در مقطع تحصیلات تکمیلی شامل آموزش بهداشت و ارتقاء سلامت و مهندسی بهداشت محیط با گرایش تعمیر و نگهداری تأسیسات آب و فاضلاب هر کدام با ظرفیت 4 نفر در دانشکده بهداشت راه اندازی شده است.

وی با اشاره به اینکه این دانشکده پیش از این دارای 6 رشته مقطع کارشناسی ارشد آمار زیستی، بهداشت محیط، بهداشت حرفه ای، ارگونومی، حشره شناسی و مدیریت خدمات بهداشتی بوده که در حال حاضر به 9 رشته کارشناسی ارشد افزایش یافته است، افزود: همچنین دانشکده بهداشت در 3 رشته بهداشت عمومی، حرفه ای و محیط در مقاطع کارشناسی پیوسته و ناپیوسته نیز دانشجو پذیرش می کند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه