English

مدیرعامل بانک صنعت و معدن:

استاندار کرمانشاه همیشه منشاء تحول و توسعه بوده است

مدیرعامل بانک صنعت و معدن گفت: بازوند استاندار کرمانشاه همیشه، منشاء تحول و توسعه بوده است بطوریکه ایشان در استان لرستان خدمات ارزشمندی از خود به جای گذاشت .

استاندار کرمانشاه همیشه منشاء تحول و توسعه بوده است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج کرمانشاه، مدیرعامل بانک صنعت و معدن گفت: مهندس بازوند استاندار کرمانشاه ه همیشه، منشاء تحول و توسعه بوده است بطوریکه ایشان در استان لرستان خدمات ارزشمندی از خود به جای گذاشت و همچنین در مدیریت استان کرمانشاه علیرغم اینکه یک زلزله بزرگ برای کرمانشاه حادث شد اما این موضوع باعث گرفتن تلاش و انرژی مدیریت ارشد استان نشد و استاندار کرمانشاه با جدیت به تلاش های خود در تمامی زمینه ها ادامه داد.

حسین مهری مدیرعامل و رییس هیات مدیره بانک صنعت و معدن در جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان کرمانشاه بیان داشت: مهندس بازوند شبانه روز با تلاش ویژه به فکر بالندگی کرمانشاه است و ایشان یک مدیر دلسوز و پیگیر است که با تمام وجود، تمام تلاش خود را برای حل مشکلات مردم بکار گرفته است.

وی بیان داشت: مهندس بازوند یک استاندار پرتلاش است که مانند ایشان واقعاً کم پیدا می شود لذا همه باید قدران تلاش ها و خدمات ارزنده ایشان در کرمانشاه باشیم.

وی در ادامه سخنان خود با اشاره به طرح های مطرح شده در این جلسه برای حمایت از طرح توسعه ای پروژه های صنعتی استان گفت: ما آنچه که در توان داریم حتماً به اجرا و طرح توسعه این پروژه ها کمک خواهیم کرد زیرا پروژه هایی که مانند طرح قوطی سازی در کرمانشاه اجرایی شد با جدیت از طرف مدیریت ارشد استان مورد حمایت قرار گرفت که این موضوع برای ما به منظور سرمایه گذاری و اعطای تسهیلات مایه دلگرمی است.

وی با اشاره به اجرای پروژه ایران خودرو در استان گفت: حتماً از طرح توسعه ای این پروژه حمایت خواهیم کرد و بسیار خوشحال می شویم که در آینده این طرح توان صادرات به کشور عراق را نیز داشته باشد.

میری اظهار داشت: همچنین از طرح توسعه قوطی سازی و شرکت مهرکام پارس در کرمانشاه حمایت و پشتیبانی خواهیم کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه