English

سیاوش محمدی:

جوی پایدار تا فردا در اردبیل تداوم می یابد

مدیر کل هواشناسی استان اردبیل از تداوم استقرار شرایط جوی پایدار تا روز یکشنبه در سطح استان خبر داد.

جوی پایدار تا فردا در اردبیل تداوم می یابد

به گزارش خبرگزاری موج اردبیل، سیاوش محمدی ، مدیر کل هواشناسی استان اردبیل گفت: بررسی آخرین نقشه های هواشناسی نشان دهنده تداوم استقرار شرایط جوی پایدار تا روز یکشنبه (۲۶ اردیبهشت) در غالب مناطق استان است.

وی افزود: بر این اساس آسمان استان غالباً صاف بوده و تغییرات دمایی قابل توجهی را شاهد نخواهیم بود که پدیده غالب طی مدت مذکور افزایش ابر و وزش باد خزری (ملایم تا متوسط) طی ساعات بعد از ظهر خواهد بود.

مدیر کل هواشناسی استان اردبیل بیان کرد: روز دوشنبه (۲۷ اردیبهشت) علاوه بر جنوبی شدن جریانات و افزایش نسبی دما ، با توجه به شرایط فصلی و محلی طی ساعات بعد از ظهر و عصرگاهی جو استان نسبتاً ناپایدار شده و در این ساعات شاهد رشد ابرهای همرفتی و رگبار پراکنده باران و یا رعد و برق در نواحی مرکزی و جنوبی استان خواهیم بود.

محمدی تصریح کرد: از روز سه شنبه (۲۸ اردیبهشت) با عبور سامانه بارشی ضعیف و زودگذری شاهد رشد ابرهای همرفتی، وزش تندباد موقتی، کاهش دمای هوا و رگبارباران و یا رعد و برق خواهیم بود.

وی افزود: این سامانه ناپایدار تا بعد از ظهر چهارشنبه هفته جاری در نواحی مرکزی و جنوبی استان تداوم خواهد داشت.

مدیر کل هواشناسی استان اردبیل گفت: با توجه به شدت ناپایداری ها طی روز سه شنبه احتمال بارش تگرگ و اصابت صاعقه در نواحی کوهپایه ای استان دور از انتظار نخواهد بود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه