English

سیاوش محمدی:

دمای هوا در اردبیل افزایش می یابد

مدیر کل هواشناسی استان اردبیل گفت: جوی پایدار با آسمانی صاف همراه با افزایش نسبی دمای هوا تا ظهر فردا در سطح استان حاکم خواهد داشت.

دمای هوا در اردبیل افزایش می یابد

به گزارش خبرگزاری موج اردبیل، سیاوش محمدی ، مدیر کل هواشناسی استان اردبیل گفت: بر اساس نقشه های هواشناسی، همچنان تا ظهر فردا جوی پایدار با آسمانی صاف در سطح استان تداوم داشته و پدیده غالب در مناطق مرکزی و شمالی استان وزش باد (گاهی تند) همراه با افزایش نسبی دما خواهد بود.

وی افزود: از بعدازظهر فردا با نفوذ پرفشار به منطقه و گذر امواج ناپایدار، ضمن وزش باد خزری آسمان استان بتدریج ابری و مه آلود شده و در مناطقی از استان (بویژه در نوار شرقی و بخش هایی از مناطق شمالی و مرکزی) بارش باران و برف نیز پیش بینی می شود.

مدیر کل هواشناسی استان اردبیل بیان کرد: بارندگی های ضعیف تا عصر سه شنبه توام با هوای سرد در اغلب مناطق استان اردبیل ادامه خواهد داشت.

محمدی گفت: در روز چهارشنبه موقتاً از شدت ناپایداری ها کاسته می شود ولی مجدداً از عصر چهارشنبه با تشدید فعالیت سامانه سرد و بارشی، دمای هوا بطور محسوس در سطح استان کاهش می یابد و تا ظهر جمعه در مناطقی از استان (بویژه مناطق جنوبی) بارش برف و باران انتظار می رود.

وی افزود: از اینرو در روزهای پایانی هفته اختلال در تردد جاده های مواصلاتی استان و عملیات فرودگاهی به دلیل مه آلود بودن هوا و یخبندان دور از انتظار نیست.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه