English

یوسف شهباززاده خبر داد:

بازرسی ۴۰۵ واحد صنفی مرغ فروشی در اردبیل

معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل از بازرسی 405 واحد صنفی مرغ فروشی در سطح شهرستان اردبیل خبر داد.

بازرسی 405 واحد صنفی مرغ فروشی در اردبیل

به گزارش خبرگزاری موج اردبیل، یوسف شهباززاده ، معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل از بازرسی 405 واحد صنفی مرغ فروشی در سطح شهرستان اردبیل و تکمیل برگ گزارش بازرسی به تعداد 81 پرونده به ارزش 10 میلیارد و 710 میلیون ریال طی سه ماهه او امسال در مرکز استان خبر داد و گفت: پرونده این واحدهای صنفی عرضه کننده مرغ گرم به دلیل گرانفروشی و عدم درج قیمت جهت صدور رای به تعزیرات حکومتی ارسال شد.

او افزود: به منظور حمایت از مصرف کنندگان و جلوگیری از افزایش خودسرانه قیمت مرغ ، اکیپی متشکل از بازرسان سازمان صمت، اداره کل تعزیرات حکومتی و جهاد کشاورزی به صورت مستمر از مرغداری ها و توزیع کنندگان و عمده فروشان مرغ زنده بازرسی به عمل می آید تا با متخلفان برخورد قانونی صورت ‌گیرد.

معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل با اشاره به واحد‌هایی که در سطح استان اردبیل قیمت مصوب را رعایت نمی‌کنند افزود: زمانی که ستاد تنظیم بازار قیمت ۲۰ هزار و ۴۰۰ تومان را اعلام می‌کند، این قیمت لازم الاجرا است لذا وظیفه بازرسین سازمان صنعت، معدن و تجارت، نظارت بر قیمت ستاد تنظیم بازار است که این کار هم درحال انجام است و چنانچه قیمت مرغ افزایش یابد ، علت افزایش آن باید از جهاد کشارزی و سامانه بازارگاه پیگیری شود.

شهباززاده با یادآوری اینکه تامین مرغ تا مراکز عمده فروشی در استان بر عهده سازمان جهاد کشاورزی است اظهار کرد: بازرسان سازمان جهاد کشاورزی استان باید بر سطح تولید و واقعی کردن قیمت عرضه مرغ زنده نظارت کنند تا ، ابتدا بحث تامین مرغ اتفاق بیفتد و درمرحله بعدی بازرسین سازمان صمت بتوانند بر اجرای قیمت های مصوب نظارت بهینه را داشته باشند.

 

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه