English

مدیرعامل تاصیکو خبر داد:

بهره برداری از ۲ طرح دانش بنیان تا پایان سال ۹۹

مدیرعامل تاصیکو از بهره برداری از ۲ طرح دانش بنیان تا پایان سال 99 خبر داد.

بهره برداری از ۲ طرح دانش بنیان تا پایان سال 99

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، غلامرضا سلیمانی گفت: تا پایان سال جاری 2 طرح دانش بنیان شرکت شتاب دهنده صدر فردا به بهره برداری می رسند.

وی بیان کرد: در حوزه‌ معدن اتکای ما بر این است که بتوانیم از ظرفیت شرکت‌های دانش‌بنیان ، دانشگاه‌ها و مراکز پژوهشی استفاده و یک اکوسیستم راه‌اندازی کنیم. بر این اساس شرکت سرمایه گذاری صدرتامین اقدام به راه اندازی یک شتاب‌دهنده تخصصی به نام "صدر فردا" کرد.

این مقام مسئول ادامه داد: به لطف خدا این شتاب‌دهنده به کمک معاونت علمی و ستاد مواد پیشرفته به بهره‌برداری رسیده است. بنده و همکارانم به این شتاب دهنده بسیار امیدواریم و معتقدیم بر اساس سند راهبردی‌ صدر تامین، مصوبه‌ هیئت مدیره شستا، تاکیدات دولت به خصوص وزیر رفاه بر موضوع توسعه اقتصاد دانش‌بنیان در کشور، این شتاب دهنده به سهم خود بتواند منشأ خیر در حوزه‌ معدن و صنایع معدنی باشد.

مدیرعامل تاصیکو تاکید کرد: بر اساس برنامه ریزی ها قرار است در سال اول ۱۰ شرکت جذب شوند و تا پایان دولت 2 شرکت به بهره‌برداری برسند؛ درسال اول بیشتر تمرکز ما بر نیازهای فناوری، بومی‌سازی مواد و قطعات شرکت‌های مدیریتی تابعه تاصیکو است. البته این تجربه را مستندسازی می کنیم تا سایر شرکت‌های و هلدینگ‌های معدنی کشور هم بتوانند از این ظرفیت استفاده کنند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه