English

رییس مجمع نمایندگان شهرستان اصفهان:

همه ما در حفظ و افزایش سرمایه های اجتماعی هلال احمر مسئول هستیم

رییس مجمع نمایندگان شهرستان اصفهان گفت: همه ما در قبال حفظ و افزایش سرمایه های اجتماعی هلال احمر مسئول هستیم.

همه ما در  حفظ و افزایش سرمایه های اجتماعی هلال احمر مسئول هستیم

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، امیر حسین بانکی پور در دیدار با مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اصفهان بیان داشت: همه ما در قبال حفظ و افزایش سرمایه های اجتماعی هلال احمر مسئولیم و لازم است برای حفظ جایگاه مردمی و قانونی این نهاد خدمتگزار تلاش کنیم .

وی عنوان کرد: محور فعالیت های هلال احمر سرمایه اجتماعی است و هلال احر می تواند سرمایه اجتماعی را در جامعه تولید و تقویت کند.

نماینده مردم شریف اصفهان در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد : وجود حضرت آیت الله مهدوی (زید عزه) در کسوت مسئولیت نماینده دفتر نمایندگی ولی فقیه در جمعیت هلال احمر استان سرمایه ای فقاهتی ، اجتماعی ، علمی ، فرهنگی ، اخلاقی و معنوی برای جمعیت هلال احمر بوده و حضور ایشان را سرمایه ای گرانبها برای این مجموعه عظیم مردمی دانستند.

بانکی پور در بخش دیگری از سخنان خود در دیدار با مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اصفهان اظهار داشت : هلال احمر پتانسیل بسیار بالایی در زمینه خدمت رسانی به اقشار محروم دارد و می تواند با ارایه خدمت داوطلبانه مبتنی بر حفظ کرامت انسان ها برای خود آبرو و اعتبار جمع کرده و به حفظ سرمایه های اجتماعی خود کمک کند.

رییس مجمع نمایندگان شهرستان اصفهان در پایان این دیدار تاکید کرد: همه ما در قبال حفظ و افزایش سرمایه های اجتماعی هلال احمر مسئولیم و لازم است برای حفظ جایگاه مردمی و قانونی این نهاد خدمتگزار تلاش کنیم.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه