English

علی محمد هاشمی خبر داد:

برگزاری پنجمین دوره انتخابات مجامع جمعیت هلال‌احمراصفهان با رعایت پروتکل های بهداشتی

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان اصفهان از برگزاری پنجمین دوره انتخابات مجامع جمعیت هلال‌احمراصفهان در 23 خردادماه خبر داد.

برگزاری پنجمین دوره انتخابات مجامع جمعیت هلال‌احمراصفهان با رعایت پروتکل های بهداشتی

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان،  علی محمد هاشمی بیان کرد: پنجمین دوره انتخابات مجامع جمعیت هلال احمر استان اصفهان با مشارکت 19 هزار و 744  نفر ازداوطلبان واجد شرایط در اصفهان با رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله گزاری فیزیکی 23 خرداد ماه برگزار می شود.

وی با بیان اینکه این انتخابات با مشارکت 19 هزار و 744  نفر ازداوطلبان واجد شرایط در23سالن اصلی و 12سالن فرعی برگزار می شود ، افزود: 246 نامزد در پنجمین دوره از انتخابات مجامع در این استان رقابت خواهند کرد.

رییس ستاد اجرایی پنجمین دوره انتخابات مجامع هلال احمر استان اصفهان در ادامه با اشاره به ضرورت نهادینه کردن مشارکت اعضا و داوطلبان فعال ، خیرین نوع دوست و نیکوکار در این موسسه عام المنفعه مردمی و غیردولتی و فراهم کردن زمینه حضور حداکثری و موثر آنان در ارکان تصمیم سازی و تصمیم گیری جمعیت هلال احمر، از همه اعضا و داوطلبان خواست با حضور در شعب اخذ رأی در روز جمعه و انتخاب افراد شایسته و توانمند در شوراهای اجرایی و بازرسی ایفاگر نقش خود در تصمیم گیری و تصمیم سازی های این جمعیت باشند.

 محمد هاشمی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اهمیت به کارگیری و استفاده از ظرفیت خانه‌های هلال برای گسترش ، ترویج و اشاعه آموزش های همگانی و توسعه خدمات داوطلبانه گفت: در بحث خانه های هلال درحال حاضر 26 خانه هلال فعال درسطح استان وجود دارد و زمینه تبدیل 150 خانه داوطلبی به خانه هلال درآینده نزدیک رقم خواهد خورد.

به گزارش موج؛ انتخابات مجامع جمعیت هلال احمر هر ۴ سال یکبار جهت انتخاب اعضای شورای اجرایی و بازرسی در جمعیت هلال‌احمر شهرستان ها برگزار می شود.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه