English

شهردار کرج:

رفت و آمد به فرودگاه پیام آسان می شود

شهردار کرج در در بازدید مسئولین کشوری و استانی از فرودگاه پیام اظهار کرد: اگر مشکل دسترسی به فرودگاه پیام حل شود مردم کرج به راحتی در طی 20 دقیقه می توانند به فرودگاه برسند.

رفت و آمد به فرودگاه پیام آسان می شود

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج البرز ، علی کمالی زاده پیش از ظهر روز بیستم خردادماه در در جریان بازدید مسئولان کشوری و استانی از فرودگاه بین المللی پیام که به منظور توسعه پروازهای مسافری این مجموعه انجام شد، بیان کرد: توسعه حوزه حمل و نقل به ویژه صنعت هوایی و جابجایی از این طریق در حقیقت گامی در راستای توسعه شهر است.

وی با اشاره به اینکه در جهت کمک به توسعه پروازهای فرودگاه بین المللی پیام از هیچ کمکی دریغ نخواهیم کرد، گفت: اما مردم نیز باید متوجه شوند که این فرودگاه یک ظرفیت خوب به نفع آنها، شهر و استان البرز است.

شهردار کرج در بخش دیگری در خصوص اهمیت توسعه راه های دسترسی به فرودگاه پیام عنوان کرد: پیمانکار ما در پروژه ادامه بزرگراه آیت الله هاشمی به نسبت به فرودگاه پیام معطل تعیین تکلیف زمین های موسسه نهال و بذر است، عنوان کرد:  اگر این مشکل حل شود مردم کرج‌ براحتی و با طی تنها ۲۰ دقیقه می توانند به فرودگاه بین المللی پیام برسند.

وی با اشاره به اینکه انجام پروژه گذر شرقی مهرشهر و انجام آن برای اتصال به فرودگاه بین المللی پیام مهم است،گفت: به سرانجام رسیدن این پروژه و ایجاد یک راه دسترسی مناسب تا فرودگاه پیام موجب رشد،  توسعه، مطلوبیت و جذابیت این فرودگاه است.

کمالی زاده با اشاره به اینکه در فرودگاه مهرآباد تعدادی از ایرلاین ها ترانسفر فرودگاهی رایگان برای برخی پروازهای خود دارند، عنوان کرد: اگر بتوانیم برای فرودگاه پیام از  نقاط مشخص کرج این ترانسفرهای ورودی را عملیاتی کنیم یک اقدام مثبت است.

وی در پایان با اشاره به اینکه در بحث تیلبعات برای پروازهای فرودگاه بین المللی پیام از طریق بیلبوردها و  تلویزیون های شهری اقدامات لازم را پیش خواهیم‌ برد، گفت: در راستای استفاده از پروازهای این فرودگاه. برای سفرهای نیروهای شهرداری و  یا پیمانکاران خود نیز کار خواهیم کرد.

شهردار کرج در پایان تاکید کرد: امید است روزی برسد که شاهد روانه شدن بخشی از پروازهای مهرآباد به سمت فرودگاه بین المللی پیام باشیم.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه