English

سردار غلامرضا جعفری مطرح کرد؛

شناسایی ودستگیری قاتل متواری در حاجی آباد

فرمانده انتظامی استان هرمزگان گفت: با هوشیاری و تلاش کارآگاهان پلیس آگاهی قاتل متواری در شهرستان حاجی آباد شناسایی و دستگیر شد.

شناسایی ودستگیری قاتل متواری در حاجی آباد

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، سردار غلامرضا جعفری  فرمانده انتظامی استان هرمزگان از شناسایی و دستگیری قاتل متواری در شهرستان حاجی آباد خبر داد.

وی در تشریح جزئیات این خبر گفت: درپی وقوع یک فقره مرگ مشکوک، در یکی از روستاهای تابعه شهرستان حاجی آباد ، رسیدگی به موضوع در دستور کار، کارآگاهان پلیس آگاهی این شهرستان قرار گرفت.

فرمانده انتظامی استان هرمزگان افزود: در ابتدا این گونه به نظر می رسید که متوفی به طور عادی فوت شده است که پس از انجام تحقیقات میدانی از شهود و انجام کار پلیسی مشخص شد فرد مورد نظر توسط فرد یا افرادی به قتل رسیده است. 

این مقام انتظامی استان اظهار داشت: ماموران در ادامه تحقیقات به فردی  مظنون و با هماهنگی مقام قضائی وی را به پلیس آگاهی احضار کردند و در تحقیقات به عمل آمده ابتدا منکر هرگونه بزه ارتکابی شد که با توجه به حساسیت موضوع و با توجه به تناقضات موجود دراظهارات فرد مظنون، ظن ماموران به وقوع جنایت بیشترشده و متهم مورد مصاحبه فنی و تخصصی قرار گرفت .

فرمانده انتظامی استان هرمزگان خاطر نشان کرد: با پیگیری های لحظه ای و پافشاری کارآگاهان پلیس آگاهی و استفاده از تکنیک های مصاحبه و بهره گیری از شیوه های خاص پلیسی  این متهم 25 ساله صراحتا" به قتل متوفی در اواخر آذرماه  اعتراف کرد که پس از بازسازی صحنه قتل، با تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی و از آن طریق با قرار مناسب روانه زندان شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه