English

فرمانده انتظامی کرمانشاه:

مردم صف خود را از اغتشاشگران جدا کرده‌اند

سردار علی‌اکبر جاویدان گفت: پلیس در ایجاد امنیت پایدار برای مردم با هیچ‌کس مدارا نمی‌کند و مردم نیز صف و خواسته خود را از شیطنت‌های اراذل و اغتشاشگران جدا کرده‌اند.

مردم صف خود را از اغتشاشگران جدا کرده‌اند

به گزارش خبرگزاری موج کرمانشاه، فرمانده انتظامی کرمانشاه، پلیس را خدمتگزار بی‌منت مردم در حفظ امنیت اجتماعی پایدار عنوان کرد و ابراز داشت: پلیس خود را خدمتگزار مردم می‌داند و در این راستا از همه توان و امکانات خود برای خدمت‌رسانی مطلوب به آن‌ها استفاده می‌کند.

وی افزود: ایجاد امنیت پایدار در جامعه و برخورد قاطعانه با مجرمان و اراذل‌واوباش از مهم‌ترین مطالبات مردمی به شمار می‌رود که پلیس همواره به دنبال تحقق آن بوده است.

جاویدان همچنین با اشاره به اتفاقات اخیر و ایجاد برخی ناآرامی‌ها در سطح استان گفت: برخورد قاطعانه با اراذل‌واوباش و اغتشاش‌گران خواست عموم مردم بود و پلیس خود را موظف دید تا به این مطالبه پاسخ دهد.

رئیس پلیس کرمانشاه با بیان اینکه سربازان ولایت در نیروی انتظامی هدفی جز ایجاد امنیت در جامعه و جلب رضایت خداوند متعال و اقشار مختلف مردم ندارند، گفت: سختی‌های این راه هرگز از انگیزه و توان نیروهای خدوم انتظامی نمی‌کاهد.

وی تصریح کرد: در این دیار شهیدپرور جایی برای اراذل‌واوباش و افراد مجرم نیست و همه آن‌ها به‌خوبی می‌دانند دیر یا زود در چنگال قانون گرفتار می‌شوند.

جاویدان گفت: خوشبختانه امروز جرائم خشن در کرمانشاه کنترل‌شده و معدود اتفاقاتی ازاین‌دست نیز در سریع‌ترین زمان ممکن کشف و متخلفان به سزای عملشان می‌رسند.

فرمانده انتظامی کرمانشاه در پایان گفت: تکریم ارباب‌رجوع و رفع مشکلات مردم همواره در دستور کار فرماندهان ناجا و پلیس بوده و این موضوع در استان کرمانشاه نیز با جدیت دنبال می‌شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه