English

رضا شیرین زاده خبر داد؛

افزایش میزان جابجایی مسافر در استان اردبیل

معاون حمل ونقل اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان اردبیل از افزایش میزان جابجایی مسافر نسبت به سال گذشته در سطح استان اردبیل خبر داد.

افزایش میزان جابجایی مسافر در استان اردبیل

به گزارش خبرگزاری موج اردبیل، رضا شیرین زاده ، معاون حمل ونقل اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان اردبیل از جابجایی یک میلیون و 387 هزار و 311 نفر مسافر در 8 ماهه نخست امسال در استان اردبیل خبر داد.

وی با بیان اینکه این میزان جابجایی نسبت به مدت مشابه سال قبل که یک میلیون و 323 هزار و 293 نفر بود در بخش مسافر 8/4 درصد رشد و در بخش سفر نیز 3 درصد افزایش نشان می دهد گفت: در 8 ماهه گذشته 194 هزار و 527 سفر در استان اردبیل توسط شرکت های حمل ونقل انجام شده است.

معاون حمل ونقل اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان اردبیل با اشاره به اینکه  از این میزان مسافر 696 هزار و 881 نفر با اتوبوس، 158 هزار و 230 نفر با مینی بوس و 532 هزار و 200 نفر نیز توسط ناوگان عمومی سواری به شهرهای مختلف جابجا شده است افزود: 59 شرکت مسافربری در استان اردبیل در حال فعالیت هستند.

شیرین زاده تعداد ناوگان عمومی مسافری استان اردبیل را هزار و 180 دستگاه عنوان کرد و اظهار داشت: از این میزان 571 دستگاه سواری، 368 دستگاه اتوبوس و 241 دستگاه نیز سواری می باشد.

وی از همه مردم و مسافران خواست هرگونه شکایت و انتقاد خود را از عملکرد شرکت ها ی مسافری و ناوگان ها از طریق سامانه 1000141 شهراه و یا با مراجعه حضوری به دفترترمینال اعلام کنند تا در کمیسیون های مربوطه رسیدگی شود.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه