English

مدیر آبفا دهاقان خبر داد

حضور بیش از ۴ هزار نفر در پویش لبخند آب در دهاقان

مدیر آبفا دهاقان ازحضور بیش از 4 هزار نفر در پویش لبخند آب در دهاقان خبر داد.

حضور بیش از 4 هزار نفر در پویش لبخند آب در دهاقان

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، زارعان گفت: با حضور بیش از 4 هزار و 400 نفر از قشرهای  مختلف ،پویش لبخند آب در شهرستان دهاقان برگزارشد.

وی با ابراز خرسندی از استقبال قابل توجه مردم در برگزاری جشن لبخند آب اعلام کرد: این پویش لبخند آب  با هدف تعامل و همکاری بیش از پیش مردم در رابطه با مدیریت مصرف آب از سوی روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان  در دستور کار قرار گرفت.

زارعان با اشاره به کاهش مصرف سرانه آب شرب در شهرستان دهاقان اعلام کرد:سرانه مصرف آب شرب درسال 97 در  دهاقان نسبت به سال 96 بیش از 4 درصد کاهش یافت که این رویداد تنها به دلیل مصرف صحیح آب توسط مردم تحقق یافت.

وی افرود:با اینکه همه ساله با افزایش جمعیت روبرو هستیم و بدنبال آن تقاضا برای مصرف آب هم بیشتر می شود اما با این وجود مردم با مدیریت صحیح مصرف مانع از مصرف بی رویه این ماده حیاتی شدند.

مدیر آبفا دهاقان باتوجه به افزایش بی سابقه دما در تابستان سال جاری عنوان کرد: در تابستان سال 98 دما  نسبت به سالهای قبل بسیار افزایش یافت بر این اساس از مردم می خواهیم درمصرف درست آب بیش از گذشته دقت نمایند به ویژه در زمان پیک به مواردی که منجر به مصرف بهینه آب می شود بیشتر توجه نمایند.

مدیر آبفا دهاقان فعالیت اکیپ مروجین مصرف را بسیار موثر در ترویج فرهنگ درست آب در دهاقان دانست و بیان کرد:اکیپ مروجین مصرف بهینه آب با ترغیب مردم در سطح شهر به مصرف صحیح آب ،زمینه های فرهنگ درست مصرف را مهیا می نمایند همچنین از مردم می خواهیم اگر به مواردی برخورد کردند که نشان دهنده مصرف بی رویه است با شماره 122 تماس گرفته تا در اسرع وقت به موضوع رسیدگی شود.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه