English

شهرداری مشکلات معابر محلات آسیب‌پذیر بندرعباس را رفع کند

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان شهرداری بندرعباس در زمینه بازگشایی و روشنایی معابر محلات با بافت فرسوده و آسیب پذیر به ویژه محله آیت الله غفاری اقدام کند تا بتوان از بسیاری از معضلات اجتماعی این محلات پیشگیری کرد.

شهرداری مشکلات معابر محلات آسیب‌پذیر بندرعباس را رفع کند

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، عباس میرزاد سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان در جمع نمازگزاران مسجد صاحب الزمان محله آیت الله غفاری بندرعباس، افزود: این محله سبقه خوبی دارد که در گذر زمان دستخوش تغییرات شد و امروز به یک محله آسیب پذیر شهرستان تبدیل شده که باید بتوان در رفع آسیب‌ها و تقویت محله گام موثری برداشت.

وی با بیان اینکه مردم محلات آسیب پذیر  نیز باید مطالبه‌گر تغییرات ‌در محله خود باشند، بیان کرد: تا زمانی که مردم و اهالی محلات آسیب پذیر برای ایجاد تغییرات مثبت مطالبه‌گر و همراه مسئولان نباشند، روند رفع معضلات و تقویت این گونه محلات تسریع نخواهد یافت.

میرزاد تاکید کرد: همراهی و مشارکت مردم در محلات آسیب پذیر موجب افزایش عدالت اجتماعی و توازن در ارائه خدمات در تمامی نقاط و محلات شهرستان های استان خواهد بود.

وی تصریح کرد: دستگاه های فرهنگی و اجتماعی متولی، به منظور شناسایی و رفع آسیب های اجتماعی در محلات آسیب پذیر بندرعباس باید با جدیت ورود کنند و مردم نیز باید در این مسیر مشارکت داشته باشند.

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان بر استفاده از ظرفیت محلات آسیب پذیر استان تاکید کرد و گفت: ظرفیت های بسیاری در این گونه محلات وجود دارد که باید توسط دفاتر تسهیل‌گری شناسائی و اقدامات لازم به منظور توانمند سازی آنها انجام گیرد.

وی تاکید کرد: شهرداری بندرعباس در زمینه بازگشایی و روشنایی معابر محلات با بافت فرسوده و آسیب پذیر به ویژه محله آیت الله غفاری اقدام کند تا بتوان از بسیاری از معضلات اجتماعی این محلات پیشگیری کرد.

وی تصریح کرد: محلات آسیب پذیر در هر منطقه، معضلات مربوط به خود را دارند که باید به فراخور وضعیت و آسیب های اجتماعی بوجود آمده، برنامه ریزی و هدفگذاری نموده و برای رفع آنها اقدام بایسته کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه