English

ثبت نام توزیع یارانه کتاب از طریق کتابفروشی‌ها آغاز شد

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان از آغاز ثبت نام یازدهمین دوره طرح توزیع یارانه کتاب از طریق کتابفروشی‌ها، با نام تابستانه کتاب خبر داد.

ثبت نام توزیع یارانه کتاب از طریق کتابفروشی‌ها آغاز شد

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، رضا کمالی زرکانی گفت: ثبت نام طرح تابستانه کتاب 98 در استان هرمزگان آغاز شده است و کتابفروشی‌های سراسر استان هرمزگان تا 19 تیرماه فرصت دارند با مراجعه به سایت tarh.ketab.ir  نسبت به ثبت نام در طرح تابستانه کتاب اقدام کنند.

وی افزود : این طرح با شعار "کتاب همنشین دلنشین " از 25 تیرماه در سراسر استان‌های کشور آغاز و تا 3 مرداد ادامه خواهد داشت و مردم می‌توانند با مراجعه به کتابفروشی‌های عضو طرح از یارانه خرید کتاب استفاده کنند.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان، در خصوص این طرح اظهار داشت: طرح توزیع یارانه کتاب از طریق کتابفروشی‌ها از جمله طرح‌های حمایتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از صنعت نشر کشور است که با هدف تقویت جریان توزیع و فروش کتاب از طریق چرخه حرفه ای و اصول نشر شکل گرفت که با رونق بخشیدن نسبی کسب و کار کتاب فروشان و افزایش گردش مالی آن‌ها، جریان تولید و نشر و جریان کتابخوانی در کشور را تحت تاثیر قرار می‌دهد.

کمالی زرکانی به اهداف اجرای تابستانه کتاب اشاره کرد و گفت: تقویت اقتصاد صنعت نشر کتاب، گسترش فرهنگ کتاب و کتابخوانی، حمایت از کتابفروشی‌ها و تقویت حلقه توزیع و فروش نشر کتاب از مهمترین اهداف این طرح است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه