English

در پی یک اعلام؛

خبر تجاوز به ۶ دانش‌آموز لرستانی تکذیب شد/انتشار دهنده خبر، تلویحاً عذرخواهی کرد

پس از انتشار توییتی از سوی احسان بداغی خبرنگار روزنامه ایران مبنی بر تجاوز به 6 دانش آموز لرستانی در مدارس این استان، واکنش‌ها به این توییت ادامه داشت تا اصل خبر از سوی انتشار دهنده تکذیب شود.

خبر تجاوز به 6 دانش‌آموز لرستانی تکذیب شد/انتشار دهنده خبر، تلویحاً عذرخواهی کرد

به گزارش خبرگزاری موج از لرستان، پس از اینکه خبرنگار روزنامه ایران ادعایی مبنی بر تعرض به 6 دانش آموز لرستانی را در فضای مجازی منتشر کرد، واکنش‌ها به این مطلب آغاز شد تا دست آخر، انتشار دهنده خبر، ادعای خود را پس گرفته و عذرخواهی کرد.

معاون دادگستری لرستان: خبر صحت ندارد

اما این پایان کار نبود چرا که حجت الاسلام سبزواری رئیس روابط عمومی دادگستری لرستان در گفت‌و‌گو با موج، ضمن رد ادعای خبرنگار روزنامه ایران، گفت: تاکنون هیچ شکایتی در این خصوص به حوزه‌های انتظامی و قضایی تقدیم نشده، لذا این موضوع کذب است، صحت ندارد و با انتشار دهنده خبر، برخورد قضایی صورت خواهد گرفت.

مدیرکل و معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش لرستان تکذیب کردند

این در حالی است که مدیرکل آموزش و پرورش لرستان، معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان نیز ضمن رد این خبر، آن را اقدامی در جهت تخریب شان شهروندان لرستانی دانسته و خواستار برخورد قانونی با انتشار دهنده خبر شده‌اند.

مسوول روابط عمومی آموزش و پرورش لرستان: ادعای انتشار دهنده خبر، خلاف واقع است

صیاد درگاه‌پور مسوول روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش لرستان نیز به خبرنگار خبرگزاری موج، گفت: متاسفانه چند روزی است که جوسازی‌ها در خصوص موضوع تجاوز به دانش آموزان در فضای مجازی باب شده که این موضوع نیازمند آسیب‌شناسی جدی از سوی مسوولین است. لذا در خصوص انتشار خبر تعرض به 6 دانش آموز لرستانی نیز باید گفت که ادعایی خلاف واقع و البته قابل پیگیری است.

احسان بداغی

انتشار دهنده خبر، تلویحاً عذرخواهی کرد

گفتنی است، احسان بداغی «انشار دهنده خبر» دقایقی پیش با انتشار مطلبی در فضای مجازی، در تلطیف فضا برآمد و نوشت: « دیروز خبری مبنی بر احتمال تعرض به 6 دانش‌آموز در لرستان به نقل از یکی از همکارانم در توئیتر منتشر کردم و البته نوشتم که کسی این خبر را رسمی تایید نکرده و فقط یک شنیده است. مثل اینکه خوشبختانه این خبر صحت نداشته، توئیت قبلی را پاک کردم و لازم دیدم این توضیح را بدهم.».

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه