English

کتابخانه های شهرستان آستارا به استقبال هفته کتاب رفتند

سرپرست اداره کتابخانه های عمومی شهرستان آستارا گفت: کتابداران کتابخانه های عمومی شهرستان آستارا با آغاز هفته کتاب، کتابخوانی و کتابدار روز پرکاری را سپری کردند.

کتابخانه های شهرستان آستارا به استقبال هفته کتاب رفتند

به گزارش خبرگزاری موج از گیلان، آرزو عباس زاده ضمن تبریک فرارسیدن بهار کتاب و کتاب خوانی، با اشاره به اقدامات انجام شده در کتابخانه های عمومی این شهرستان گفت: در آغازین روز از هفته گرامیداشت کتاب، کتابخوانی و کتابدار اقدامات متنوع کتابداران کتابخانه های عمومی شهرستان آستارا فضای شهرستان را با عطر و بوی کتاب آشنا کرد.

 عباس زاده افزود:  کتابداران آستارا در این روز با نصب بنر در میادین اصلی شهر، نواختن زنگ آغاز هفته کتاب در دبیرستان های نمونه دولتی توحید و دبیرستان غیر انتفاعی سروش، سخنرانی در جمع دانش آموزان، دعوت از دانش آموزان برای  عضویت رایگان در کلیه کتابخانه های عمومی شهرستان، بازدید دانش آموزان از کتابخانه ها، برپایی نمایشگاه های کتاب بمناسبت هفته کتاب و تهیه بروشور با عنوان"7 روز با 7 کتاب" به استقبال از این هفته رفتند.

سرپرست اداره کتابخانه های عمومی شهرستان آستارا گفت: پیش از آغاز این هفته نیز جلسه ای با حضور کلیه کتابداران کتابخانه های عمومی شهرستان آستارا در کتابخانه شهید داوود نشاطی برگزار و هماهنگی های لازم جهت برگزاری باشکوه مراسم هفته کتاب انجام شد.

بیست و پنجمین دوره هفته گرامیداشت کتاب، کتابخوانی و کتابدار از 20لغات2آذر و با شعار "آینده روشن با خانواده کتابخوان" در حال برگزاری است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه