English

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان اصفهان خبر داد

تمهیدات ترافیکی پلیس راه در اربعین حسینی

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان اصفهان از اجرای محدودیت های ترافیکی برای خودروهای سنگین در روز اربعین حسینی به منظور برپایی هرچه با شکوه تر مراسم های عزاداری مردم مومن و ولایتمدار استان خبر داد.

تمهیدات ترافیکی پلیس راه در اربعین حسینی

به گزارش خبرگزاری موج از اصفهان، سرهنگ جهانگیر کریمی با تسلیت به مناسبت فرا رسیدن اربعین حسینی اظهار کرد: با توجه به برپایی مراسم ویژه عزاداری روز اربعین سید و سالار شهیدان درامام زاده جعفرشاه کرم  در جاده فرودگاه اصفهان این پلیس به منظور هرچه بهتر برگزار شدن  مراسم مذکور و خدمت رسانی به عزاداران حسینی اقدام به اجرای محدودیت های ترافیکی در مسیرهای منتهی به این جاده می کند.

وی افزود: براین اساس تردد کلیه خودروهای سنگین شامل کامیون و تریلر ازساعت شش صبح روز اربعین در محورهای منتهی به فرودگاه شهید بهشتی و امامزاده شاه کرم ممنوع است.

وی خاطر نشان کرد: رانندگان خودروهای سنگین می توانند از مسیرهای جایگزین شامل مسیر خاتون آباد به شش راه و پل تمدن استفاده کنند.

سرهنگ جهانگیر کریمی افزود: همچنین با توجه به اجتماع بزرگ عزادران حسینی در میدان امام علی (ع) و همچنین برپائی مراسم عزاداری در گلستان شهدا و مهدیه عسگریه محدودیت هایی نیز در مسیرهای منتهی به این نقاط توسط پلیس راهور شهرستان به اجرا گذاشته می شود.

این مقام مسوول عنوان کرد: از ساعت شش صبح روز فردا تا پایان مراسم در تقاطع صغیر_ ولی عصر به سمت میدان امام علی(ع)، تقاطع ابن سینا به سمت میدان امام علی (ع)، تقاطع شکر شکن به سمت زیرگذر امام علی(ع)، میدان بسیج و میدان لاوی به سمت گلستان شهدا و تقاطع عسگریه به سمت مهدیه عسگریه محدودیت ترافیکی اجرا می شود.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان اصفهان ادامه داد: از ساعت 24 امشب نیز هرگونه توقف خودروها در مسیر های اعلام شده ممنوع بوده و در صورت مشاهده با خودروهای یدک کش به پارکینگ منتقل خواهد شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه