English

فرماندار شهرستان آزادشهر؛

کشف حدود ۱۰۰ کیلوگرم گوشت فاسد در آزادشهر

فرماندار شهرستان آزادشهر گفت: نزدیک به ۱۰۰ کیلوگرم گوشت گوسفندی فاسد شده از یک هتل و رستوران در آزادشهر کشف و معدوم شد.

کشف حدود ۱۰۰ کیلوگرم گوشت فاسد در آزادشهر

به گزارش خبرگزاری موج، حبیب شفائی نوده اظهار داشت: در بازدیدهای مشترک, دامپزشکی, صنعت و معدن و تجارت و مرکز بهداشت از رستوران های شهرستان آزادشهر, 97 کیلو گرم گوشت گوسفندی فاسد شده از یک هتل, رستوران معدوم شد.

فرماندار شهرستان آزادشهر افزود: مراتب به اداره تعزیرات حکومتی شهرستان گنبدکاووس اطلاع‌رسانی شد تا تصمیمات لازم اتخاذ شود.

 

رئیس اداره تعزیرات حکومتی شهرستان گنبدکاووس 

محمود رضا دنکوب رئیس اداره تعزیرات حکومتی شهرستان گنبدکاووس هم درباره این موضوع اظهار داشت: هیچ‌گونه شکایتی مبنی بر عرضه موادغذایی فاسد و غیر قابل مصرف به اداره تعزیرات حکومتی نشده و با نظر خود فرد و رضایت خاطر وی, این گوشت‌ها معدوم شد.

رئیس اداره تعزیرات حکومتی شهرستان گنبدکاووس افزود: از ابتدای سال جاری تاکنون, 742 فقره پرونده جهت رسیدگی به اداره تعریزات ارجاع شده است که اهم این پرونده‌ها در زمینه، گران فروشی، قاچاق کالا و ارز، کم فروشی، موارد بهداشتی و غیره بوده است.

دنکوب تصریح کرد: اداره تعریزات یک مرجع رسیدگی به تخلفات اقتصادی است که تحت نظر وزارت دادگستری است و مسئول رسیدگی به پرونده‌های صنفی و غیر صنفی، پرونده‌های بهداشتی و درمانی چه صنفی و غیر صنفی و پرونده‌های قاچاق کالا و ارز است.

رئیس اداره تعزیرات حکومتی شهرستان گنبدکاووس تاکید کرد: هر نوع تخلف، بسته به میزان تخلف و ارزش کالا و خدمات آن و به لحاظ قانون، مشمول جریمه نقدی، پلمپ و ضبط کالا می‌شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه