English

رطوبت صد درصدی آبان ماه ماهشهر و ۸۰ درصدی در ۸ نقطه خوزستان

مدیرکل هواشناسی خوزستان گفت: میزان رطوبت نسبی در ماهشهر 100، آبادان و خرمشهر 96، اهواز 92، شادگان 90، آغاجاری و امیدیه 83، بستان 81، هندیجان 75 و شوش 72 درصد است.

رطوبت صد درصدی آبان ماه ماهشهر و 80 درصدی در 8 نقطه خوزستان

به گزارش خبرگزاری موج خوزستان، کوروش بهادری گفت: رطوبت نسبی صبح امروز ، یکشنبه در 8 نقطه خوزستان به بیش از 80 درصد و در ماهشهر به 100 درصد رسید.

وی میزان رطوبت نسبی در ماهشهر 100، آبادان و خرمشهر 96، اهواز 92، شادگان 90، آغاجاری و امیدیه 83، بستان 81، هندیجان 75 و شوش 72 درصد اعلام کرد.

بهادری اذعان داشت: با توجه به پدیده شرجی و گرد و غبار خفیف شعاع دید در صبح امروز در شادگان به 800، آبادان یک هزار و 200 و ماهشهر 2 هزار و 200 متر رسید.

مدیرکل هواشناسی خوزستان تصریح کرد: تا آخر هفته جاری، جریانات کاملا جنوبی بر خوزستان حاکم است و تا آخر هفته پدیده شرجی و مه صبحگاهی پیش بینی می شود.

کوروش بهادری در ادامه گفت: در 2 روز آینده در بعدازظهر در شمال و ارتفاعات خوزستان، بارش پراکنده و رگباری پیش بینی می شود.

وی اظهار کرد: در 24 ساعت گذشته آبادان با 38 و ایذه با 9 درجه سانتیگراد به ترتیب گرم ترین و خنک ترین نقاط خوزستان گزارش شده و بیش ترین دمای امروز اهواز به 37 و فردا صبح حداقل به 20 درجه سانتیگراد می رسد.

بهادری افزود: همچنین با توجه به وقوع گرد و غبار در کشور عراق در روز یکشنبه، شعاع دید در کربلا به 800 و در نجف به یک هزار متر رسیده است.

مدیرکل هواشناسی خوزستان اظهار داشت: تغییرات دمایی هوای نجف بین 38 و 20 و در کربلا بین 36 و 21 درجه سانتیگراد در نوسان است.

مدیریت بحران استانداری خوزستان نیز نسبت به وقوع گرد و غبار در کربلا و نجف در هفته جاری هشدار داده است.

در این اطلاعیه این مدیریت آمده است: مدیریت بحران خوزستان با توجه به اطلاعیه ویژه ایام اربعین حسینی مرکز ملی پایش و هشدار سریع گرد و خاک اداره کل هواشناسی خوزستان، در خصوص وزش بادهای قابل ملاحظه و به نسبت شدید در مناطق مرکزی کشور عراق و انتظار برخاستن گرد و خاک و کاهش دید افقی در شهرهای کربلا و نجف در روز شنبه و غبار آلود بودن در برخی ساعات روزهای یکشنبه تا چهارشنبه و همچنین تداوم آن تا روز پنجشنبه هشدار داد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه