English

رئیس اتحادیه هتلداران خراسان‌رضوی:

هتل‌های مشهد در ایام تاسوعا و عاشورای حسینی مشکل ظرفیت ندارند

رئیس اتحادیه هتلداران خراسان‌رضوی گفت: در ایام تاسوعا و عاشورای حسینی خدمات ویژه‌ای در امر اسکان عزاداران حسینی ارائه می‌شود و هیچگونه مشکلی در بحث ظرفیت اقامتی هتل‌ها وجود ندارد.

هتل‌های مشهد در ایام تاسوعا و عاشورای حسینی مشکل ظرفیت ندارند

به گزارش خبرگزاری موج، محمد قانعی اظهار داشت: به مناسبت هفته جهانگردی خدمات ویژه‌ای در هتل‌های مشهد و استان ارائه می‌شود و این خدمات برای مراجعات فردی و عادی با تخفیف 30 درصدی و برای مراجعات گروهی و کاروانی با تخفیف 50 درصدی خواهد بود.

وی در رابطه با خدمات‌رسانی ویژه هتل‌ها به عزاداران روزهای تاسوعا و عاشورای حسینی، افزود: برای ایام تاسوعا و عاشورای حسینی هم خدمات ویژه‌ای در امر اسکان عزاداران حسینی ارائه می‌شود و هیچگونه مشکلی در بحث ظرفیت اقامتی هتل‌ها وجود ندارد و خدمات ویژه‌تر آن هم در ایام دهه شفاعت که شاهد اوج حضور زائران پیاده امام رضا(ع) هستیم صورت می‌پذیرد.

رئیس اتحادیه هتلداران خراسان‌رضوی خاطرنشان کرد: گردشگری و توریست نوعی صادرات نامرئی محسوب می‌شود و طبق آخرین مطالعات انجام شده هر گردشگر به‌طور متوسط 1500 دلار هزینه می‌کند که یک پنجم آن صرف هزینه‌های اسکان و اطعام می‌شود.

قانعی با بیان اینکه متوسط میزان اقامت میزان هتل‌های استان بسیار پایین است، گفت: امیدواریم مسئولان استان با رعایت ارزش‌ها و خط قرمزها در راستای تسهیل گردشگری اقدام کنند، چرا که در شهر مشهد نشاط بیشتری لازم است و اکنون میانگین ماندگاری زائر در مشهد به کمتر از 2 روز رسیده که این عدد با توجه به هزینه‌های بالای صورت گرفته بسیار پایین است و باید این عدد به 4 روز برسد تا توجیه اقتصادی هم برای فعالان صنعت هتلداری داشته باشد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه