English

جانشین رئیس ستاد اربعین کرمانشاه:

تمامی تمهیدات برای میزبانی شایسته از زوار اربعین اندیشیده شده است

جانشین رئیس ستاد اربعین استان گفت: مرز خسروی از امکانات و زیرساخت‌های مناسبی برخوردار است و بی‌گمان بسیاری از زوار اربعین حسینی در سال جاری این مرز را برای عزیمت به عتبات عالیات انتخاب خواهند کرد.

تمامی تمهیدات برای میزبانی شایسته از زوار اربعین اندیشیده شده است

به گزارش خبرگزاری موج کرمانشاه، جعفر همتی در یازدهمین نشست ستاد اربعین استان که با حضور فرمانداران و مدیران اجرایی برگزار شد، اظهار داشت: پس از موافقت قطعی ستاد کشوری اربعین حسینی با عبور زوار اباعبدالله الحسین (ع) از مرز خسروی، مدیریت ارشد استان نشست‌های متعددی و پیگیری‌های گسترده‌ای را برای میزبانی شایسته از این عزیزان انجام داد و تمامی تمهیدات در این زمینه اندیشیده شده است.

مشاور عالی استاندار کرمانشاه گفت: میزبانی مناسب از زوار اربعین حسینی در اولین سال از بازگشایی دوباره مرز خسروی بسیار مهم است و تمامی مدیران، مجموعه‌ها و سازمان‌ها بسیج شده‌اند تا کرمانشاه میزبانی شایسته‌ای برای زوار باشد.

جانشین رئیس ستاد اربعین حسینی استان ادامه داد: سال گذشته خدمات بسیار گسترده و مناسبی به زوار اربعین حسینی در مسیر رفت‌وبرگشت ارائه شد و تمامی فرمانداران و دستگاه‌های ذی‌ربط با اخلاص کامل پای‌کار بودند و سنگ تمام گذاشتند.

وی ادامه داد: کرمانشاه سال گذشته به دلیل ارائه خدمات مناسب به زوار، استان برتر شناخته شد و امیدواریم امسال نیز دوباره این عنوان را کسب کنیم.

همتی اظهار داشت: امسال نیز زواری که قصد عبور از مرز مهران دارند از کرمانشاه عبور خواهند کرد و همچون سال گذشته از خدمات مناسب اسکان و پذیرایی برخوردار خواهد بود.

مشاور عالی استاندار کرمانشاه افزود: همچنین استان به جمعیتی که از مرز خسروی می‌گذرند نیز خدمات ارائه خواهند کرد و به عبارتی وظایف بسیار دشوارتری بر عهده ماست.

جانشین رئیس ستاد اربعین حسینی استان تصریح کرد: مرز خسروی از امکانات و زیرساخت‌های مناسبی برخوردار است و بی‌گمان بسیاری از زوار اربعین حسینی در سال جاری این مرز را برای عزیمت به عتبات عالیات انتخاب خواهند کرد.

وی افزود: خیرین و هیئت‌های مذهبی و موکب داران سال گذشته عملکرد بسیار خوبی درزمینهٔ پذیرایی و خدمات‌رسانی شایسته به زوار داشتند و امسال نیز بی‌گمان مشتاق‌تر از گذشته به دنبال کمک و نقش‌آفرینی هستند و باید بسترها را برای فعالیت آن‌ها فراهم کرد.

همتی تعیین محل استقرار موکب‌ها و مجموعه‌های خدمات رسان را یکی از اولویت‌ها دانست و گفت: فرمانداران شهرستان‌هایی که در مسیر عبور زوار اربعین حسینی هستند تا هفته آینده محل استقرار موکب‌ها و مجموعه‌های خدمات رسان را از کنگاور تا خسروی و گواور با جزییات کامل مشخص می‌کنند.

جانشین رئیس ستاد اربعین حسینی استان افزود: 8 استان برای استقرار موکب در قصرشیرین و خدمات‌رسانی به زوار اباعبدالله الحسین (ع) اعلام آمادگی کرده‌اند که برای آن‌ها و دیگر مجموعه‌ها همچون صداوسیما و هلال امر مکان‌های مناسبی جانمایی می‌شوند.

مشاور عالی استاندار کرمانشاه اظهار داشت: خوشبختانه در مسیر عبور زوار مکان‌های مناسبی وجود دارند که از زیرساخت‌های مناسب آب و برق برخوردارند و پس شناسایی در اختیار موکب داران و مجموعه‌های خدمات رسان قرار داده شود.

وی یادآور شد: ریاست ستادهای اربعین در شهرستان‌ها با فرمانداران است و آن‌ها در طی ایام باید با تمام توان برای فراهم کردن امکانات و خدمات لازم برای میزبانی شایسته از زوار اربعین حسینی تلاش کنند. در این میان در قصرشیرین یک کار ویژه و گسترده خواهیم داشت و فرماندار این شهرستان باید با توان مضاعفی در این زمینه به تلاش بپردازد.

همتی همچنین عنوان کرد: مجموعه‌های سپاه پاسداران و ارتش از امکانات مناسب و گسترده‌ای برخوردارند و این مجموعه‌ها نقش مهمی را درروند خدمات‌رسانی، پذیرایی و اسکان زوار اربعین حسینی بر عهده خواهند داشت.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه