English

هرگونه تبعیضی در زمینهٔ استخدام جوانان اهل حق، غیرقانونی است

استاندار کرمانشاه گفت: هر گونه تبعیضی درزمینهٔ استخدام جوانان کرمانشاهی و از جمله جوانان اهل حق غیرقانونی است و اصولاً مردم ایران برای برداشته شدن تبعیض‌ها انقلاب کردند.

هرگونه تبعیضی در زمینهٔ استخدام جوانان اهل حق، غیرقانونی است

به گزارش خبرگزاری موج کرمانشاه، دکتر رازانی ابراز داشت: طی دهه‌های گذشته خدمات عظیم و گسترده‌ای از سوی نظام جمهوری اسلامی به مناطق روستایی و بخش‌ها و شهرستان‌های مختلف صورت گرفته است، به‌گونه‌ای که اگر به دو دهه قبل بازگردیم مشاهده می‌کنیم که راهی طولانی و افتخارآمیز را طی کرده‌ایم و خدمات بسیار درخشانی انجام‌گرفته است.

استاندار کرمانشاه ادامه داد: درخت تنومند انقلاب اسلامی باوجود تحمل 8 سال جنگ تحمیلی و پذیرفتن خسارات بسیار و تداوم دشمنی‌ها و تحمل تحریم‌های بین‌المللی همچنان استوار به رشد خود ادامه می‌دهد و توانسته کارهای بزرگی انجام دهد.

این مقام عالی استان افزود: در سال‌های ابتدایی انقلاب، بسیاری از زنان موقع زایمان دچار مرگ می‌شدند و یا بسیاری از نوزادان در بدو تولد از میان می‌رفتند و درصد زیادی از بچه‌ها و به‌خصوص دخترها به دلیل کمبود مدارس روستایی از تحصیل بازمی‌ماندند، ولی اکنون روستاها داری مدارس و امکانات تحصیلی هستند و از آب، برق، مخابرات و راه مناسب برخوردارند و اکثریت قریب به‌اتفاق روستاهای بالای 20 خانوار گازرسانی شده‌اند. درواقع خدمات بسیار بزرگی طی این سال‌ها صورت گرفته است.

وی در ادامه از برخی کارها در حوزه عمرانی خبر داد و افزود: ترمیم آسفالت جاده کوزران به کرمانشاه یکی از مطالبات مردم منطقه است و این کار به‌زودی انجام می‌شود. همچنین سیستم فاضلاب شهری کوزران نیز اجرایی می‌شود.

 وی در ادامه سخنانش اظهار داشت: بر اساس تعالیم امام (ره) و قانون اساسی و فرهنگ انقلاب هرگونه تبعیض در این کشور جایی ندارد و اصولاً مردم ما انقلاب کردند تا این تبعیض‌ها را از میان ببرند.

استاندار کرمانشاه تصریح کرد: هرگونه تبعیضی درزمینهٔ استخدام جوانان کرمانشاهی و ازجمله جوانان اهل حق غیرقانونی است و هر کس به مشکلی در این زمینه برخورد کرد به استانداری کرمانشاه منعکس نماید تا پیگیری کنیم.

وی از جوانان بخش کوزران خواست برای اشتغال، تنها منتظر دولت نمانند و خودشان به تلاش و ایده پردازی بپردازند و از ظرفیت‌های حوزه کشاورزی، گردشگری و صنایع‌دستی کوزران برای اشتغال‌زایی استفاده کنند و دولت نیز حامی آن‌ها خواهد بود.

این مقام عالی استان در مورد وضعیت طرح سامانه سردسیری گفت: این طرح در مرحله مطالعه است و وزارت نیرو در مورد توجیه اقتصادی آن دچار تردید است و مذاکرات و پیگیری‌ها در این زمینه ادامه دارد.

دکتر رازانی در بخشی از بیانات خود از رأی 85 درصدی مردم بخش کوزران به دکتر روحانی و حمایت آن‌ها از تداوم دولت تدبیر و امید سپاسگزاری کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی