English

فرمانده انتظامی هرمزگان:

کاهش ۵۹ درصدی تصادفات فوتی در هرمزگان

فرمانده انتظامی هرمزگان از کاهش 59 درصدی تصادفات فوتی در حوزه درون شهری و کاهش 35 درصدی در حوزه برون شهری طی دو ماهه اول امسال خبر داد.

کاهش 59 درصدی تصادفات فوتی در هرمزگان

به گزارش خبرگزاری موج، سردار عزیزاله ملکی پیش ازظهر سه شنبه در جمع خبرنگاران در تشریح عملکرد دو ماهه امسال در حوزه پلیس راه و راهور استان بیان داشت: در دو ماهه اول امسال 313 فقره تصادف در حوزه برون شهری استان رخ داد و 38نفر جان خود را از دست دادند در مقایسه با مدت مشابه سال 35درصد کاهش تلفات داشته ایم.

این مقام انتظامی افزود :طی این مدت در حوزه برون شهری تصادفات جرحی 14 درصد و در تصادفات خسارتی نیز با کاهش 53درصدی در مقایسه با مدت مشابه سال قبل مواجه بودیم.

وی با اشاره به کاهش 59درصدی تصادفات فوتی در حوزه درون شهری ،تصریح کرد :طی این مدت در حوزه درون شهری در تصادفات جرحی 8 درصد ،خسارتی 69 درصد و تعداد متوفی نیز 61 درصد در مقایسه با مدت مشابه سال قبل کاهش داشته ایم.

سردار ملکی با اشاره به اینکه در دو ماهه اول سال جاری 225 هزار و 14 برگ جریمه صادر شد، بیان کرد: در دو ماهه اول امسال هزار و 434دستگاه خودرو و هزار و 150 دستگاه موتورسیکلت به دلیل تخلف توقیف و به پارکینگ منتقل شدند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه