English

در انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی؛

۱۰۸ شعبه ثابت و سیار آرای مردمی گیلان غرب را جمع آوری می کنند

سرپرست فرمانداری گیلان غرب گفت: تعداد 108 شعبه ثابت و سیار برای برگزاری انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهروروستا در نظر گرفته‌شده است.

 108 شعبه ثابت و سیار آرای مردمی گیلان غرب را جمع آوری می کنند

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج کرمانشاه، فرهاد همتی سرپرست فرمانداری در سخنانی با اشاره به اهمیت دو انتخابات پیش رو گفت: با توجه به برنامه‌ریزی صورت گرفته با نگرش ویژه به موقعیت جغرافیایی شهرستان به‌عنوان دومین گستره بزرگ سرزمینی استان کرمانشاه و همچنین لحاظ حساسیت‌های اثرگذار رقابت‌های انتخاباتی ضمن تقویت محل‌های در نظر گرفته‌شده به‌عنوان شعب اخذ رأی درمجموع تعداد 108 شعبه ثابت و سیار برای برگزاری انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا در نظر گرفته‌شده است.

وی افزود: از این تعداد شعب، 23 شعبه ثابت و یک شعبه  سیار در شهر گیلان غرب، 3 شعبه ثابت در شهر سرمست و 81 شعبه ثابت و سیار در دو بخش مرکزی و گواور پیش‌بینی و تعیین‌شده است که درمجموع کل شهرستان دارای 108 شعبه ثابت و شعبه سیار اعم از شهری و روستایی خواهد بود.

همتی با اشاره به اینکه مصوبات هیئت اجرایی در خصوص تعیین محل شعب بر اساس قانون غیرقابل تغییر است مگر در مورد اضطراری، افزود: فرایند برنامه زمان‌بندی انتخابات به‌صورت عادی و منظم روال خود را طی می‌نماید و در فرصت تعیین‌شده نسبت به انتشار آگهی اقدام لازم صورت خواهد گرفت.

گفتنی است در انتخابات 29 اردیبهشت در حوزه شوراهای اسلامی در بخش مرکزی 83 روستا، بخش گواور 51 روستا واجد شرایط برگزاری انتخابات هستند و در حوزه شورای شهر گیلان غرب و سرمست نیز برای هرکدام 5 نفر انتخاب خواهند شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه