English

معاون بهره برداری شرکت آبفا استان اصفهان:

توسعه سیستم های هوشمند در تأسیسات آب و فاضلاب همچنان ادامه دارد

معاون بهره برداری شرکت آبفا استان اصفهان گفت: مباحث پدافندی در حفاظت و نگهداری از تاسیسات آب و فاضلاب باید مانند همیشه به نحو مطلوب در دستور کار قرار گیرد.

توسعه سیستم های هوشمند در تأسیسات آب و فاضلاب همچنان ادامه دارد

به گزارش خبرگزاری موج از اصفهان، غلامی بر بهره گیری از تکنولوژی در ارائه خدمات تاکید نمود و اظهار داشت:توسعه سیستم های هوشمند در تاسیسات آب و فاضلاب از اهمیت ویژه ای برخوردار است به نحوی که بکارگیری از سیستم تله متری- تله کنترل-راه اندازی ایستگاه های فشارسنج-اجرایGIS بکارگیری تجهیزات کنترل کیفی آنلاین باید در بخش های مورد نظر به قوت ادامه یابد.

وی یکی از اهداف مهم را توزیع عادلانه آب برشمرد و خاطرنشان ساخت: به منظور توزیع عادلانه آب علاوه بر توسعه سیستم هوشمند در شبکه آبرسانی، دقت در کشف نشت یابی و رفع آن در کوتاهترین زمان و نیز جدانمودن شبکه آبیاری فضای سبز از آب شرب،احداث منابع استراتژیک، استفاده از تجهیزات کاهنده ،عدم واگذاری چاه و منابع تولیدی آب با هر کیفیت و کمیتی به متقاضیان، کنتور دار نمودن کلیه منابع تولید و مخازن آب،معرفی سفره های آبی جدید،تهیه شناسنامه کمی و کیفی از کلیه چاه های موجود در شهرستانها باید مد نظر فعالان این حوزه قرار گیرد تا آب شرب به صورت عادلانه میان مردم توزیع شود.

غلامی توسعه تاسیسات فاضلاب در خدمات رسانی بهتر و ارتقای سطح بهداشت عمومی به مردم را بسیار مهم خواند و اظهار داشت: توسعه،تجهیز و بازسازی تصفیه خانه های فاضلاب امری ضروری به نظر می رسد که شرکت آبفا استان اصفهان درسالهای اخیر به رقم تنگناهای مالی توانست با استفاده از ظرفیت بخش خصوصی این مهم را به خوبی انجام دهد.

وی افزود:این در حالیست که فرایند تصفیه هم در تصفیه خانه های فاضلاب در سطح استان اصفهان با روشهای نوین انجام می گیرد و نیز شستشوی شبکه های فاضلاب هم به صورت مستمر در سطح استان در دستور کار قرار گرفته است.

معاون بهره برداری شرکت آبفا استان اصفهان گفت: ارائه شاخص های کمی و کیفی در بخش انرژی در شرکت آبفا استان اصفهان بیانگر آن است که در این شاخص ها آبفا استان اصفهان توانست با حذف راکتیو و نیز تجهیز تاسیسات به دیزل ژنراتور و استفاده از انرژی های پاک در کاهش مصرف انرژی موفق عمل نماید.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه