English

پیام رئیس دانشگاه صنعتی قم در خصوص حمله غرور آفرین ایران اسلامی به رژیم غاصب صهیونیستی

رئیس دانشگاه صنعتی قم در خصوص حمله غرور آفرین ایران اسلامی به رژیم غاصب صهیونیستی پیامی صادر کرد.

پیام رئیس دانشگاه صنعتی قم در خصوص حمله غرور آفرین ایران اسلامی به رژیم غاصب صهیونیستی
به گزارش خبرگزاری موج استان قم

، رضائی نور رئیس دانشگاه صنعتی قم با صدور پیامی حملۀ پهپادی و موشکی به رژیم اشغالگر قدس را که پاسخی به تجاوزات و جنایات آن رژیم درغزه و کنسولگری ایران در سوریه بود، تبریک و تهنیت گفت . متن کامل این پیام به شرح ذیل است:

بسم الله القاصم الجبارین

مقام معظم رهبری " مدظله العالی": برخلاف آرزوی احمقانه‌ی اقتدار و استحکامی که سیاست‌بازان خبیث برای رژیم صهیونیستی در سر میپروراندند، این رژیم روز به‌ روز به اضمحلال و نابودی نزدیکترشده است. 1393/08/07

ایران اسلامی که همچون نگینی در خاورمیانه می درخشد با حمله پهپادهای انتحاری، موشک کروز و موشک‌های بالستیک به رژیم غاصب و کودک کش اسرائیل بار دیگر اقتدار و عظمتش را به جهان نشان داد. این پیروزی شیرین تلنگری به تمام ملت هایی است که از ترس آمریکا و اسرائیل کر و کور شده اند و منافعشان را در همکاری با این رژیم های غاصب می دانند. آن هایی که در مقابل حقوق بشر سکوت بی شرمانه ای میکنند، عزم راسخ سپاه پاسداران را در وعده صادق دیدند.

ضمن گرامی داشت یاد و خاطره شهدایی که عزت ایران اسلامی را رقم زدند به ویژه سردار دل ها حاج قاسم سلیمانی، به وجود سردار حاجی‌زاده و سردار سلامی و همه رزمندگان و سرداران بزرگ اسلام در جبهه مقاومت خدمت صادقانه می کنند، افتخار می‌کنیم و حمایت همه جانبه دانشگاه ولایتمدار صنعتی قم را از این عملیات که به حق وعده صادق بود را اعلام می داریم.

اینجانب به نمایندگی از این جامعه دانشگاهی، همگام با ملت شریف و شهیدپرور ایران، به این اقدام غرورآفرین مباهات نموده و از درگاه خداوند متعال ظهور منجی عالم بشریت حضرت حجت (عج) و سربلندی هر چه بیشتر سپاه اسلام و سرشکستگی و خواری دشمنان اسلام و مسلمین را مسئلت می نماییم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه