English

تقدیر جامعه مدرسین از پاسخ کوبنده جمهوری اسلامی

جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با صدور بیانیه‌ای از پاسخ مقتدرانه و کوبنده نیروهای مسلح جمهوری اسلامی به جنایات رژیم اشغالگر قدس تقدیر کرد.

تقدیر جامعه مدرسین از پاسخ کوبنده جمهوری اسلامی
به گزارش خبرگزاری موج استان قم

، در بیانیه جامعه مدرسین آمده‌است: وعده‌ صادق نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در تنبیه رژیم جنایتکار صهیونیستی محقق شد و قدرت ایمان و اقتدار نیروهای مسلح ایران یوم الله دیگری در تاریخ افتخارات ملت ایران ثبت کرد.

بیانیه حاکیست:‌ دست قدرت خدا از آستین ملت ایران بیرون آمد و مشت محکمی بر پیکره‌‍ ظالمین وارد ساخت، این حملات جان تازه‌ای به همه رزمندگان راه آزادی قدس دمید و جهان را به آزادی فلسطین و پایان نزدیک سقوط اسرائیل امیدوارتر کرد.

جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در بخش دیگری از این بیانیه آورده‌است:‌ مرحبا به ملت شریف ایران و فرزندان مقتدرشان در نیروهای مسلح که سال‌هاست در میدان جهاد با جبهه ظلم جهانی حضور دارند و پناه مظلومان و مستضعفان هستند.

پیام حاکیست:‌ سلام و رحمت الهی بر روح شهدای انقلاب اسلامی و امام خمینی – رحمت الله علیه – که عزت امروز ایران مدیون آنان است و سلام بر فرمانده مقتدر ظلم ستیزی و مبارزه با ستمگران؛ حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای – مدظله العالی-.

در بخش دیگری ازاین پیام آمده‌است:‌ خداوند همه مجاهدان و رزمندگان مقاومت اسلامی را به تأییدات خود مستظهر و نصرت نهایی بشر را با ظهور قطب عالم امکان حضرت ولیعصر – عجل الله تعالی فرجه الشریف – محقق گرداند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه