English

از سوی روابط‌عمومی و تبلیغات؛

مراسم و محافل حرم مطهر بانوی کرامت در هفته پیش رو اعلام شد

مراسم شب‌های حرم مطهر از شنبه تا جمعه به ترتیب با سخنرانی حجج‌اسلام‌والمسلمین محمدمهدی ماندگاری، غلامرضا قاسمیان، محمدحسین فلاح زاده، سید حسین مؤمنی، ناصر رفیعی، مرتضی آقاتهرانی و سید علیرضا تراشیون برگزار می‌شود و سه‌شنبه و چهارشنبه مسعود زمانی و عباس حیدرزاده مداحی خواهند کرد.

مراسم و محافل حرم مطهر بانوی کرامت در هفته پیش رو اعلام شد
به گزارش خبرگزاری موج استان قم

، برنامه مراسم و محافل حرم مطهر بانوی کرامت از شنبه بیست و پنجم تا جمعه سی و یکم فروردین ۱۴۰۳ از سوی روابط‌عمومی و تبلیغات آستان مقدس بانوی کرامت اعلام شد.

 نیایش صبحگاهی حرم مطهر بانوی کرامت از شنبه تا سه‌شنبه با قرائت دعای عهد، چهارشنبه با سخنرانی حجت‌الاسلام‌والمسلمین علی‌اصغر ظهیری، پنجشنبه با قرائت زیارت عاشورا با نوای حجت‌الاسلام صادق انواری و جمعه با سخنرانی حجت‌الاسلام‌والمسلمین کمیل پهلوان‌زاده و قرائت دعای ندبه با نوای علی مالکی نژاد دنبال خواهد شد.

 مراسم قبل از اذان ظهر حرم مطهر بانوی کرامت از شنبه تا دوشنبه با سخنرانی حجت‌الاسلام امیرحسین ایمانی مقدم، سه‌شنبه و چهارشنبه با سخنرانی حجت‌الاسلام محمدرضا حسنی و پنجشنبه و جمعه با سخنرانی حجت‌الاسلام مصطفی اخوی برگزار خواهد شد و در روز چهارشنبه مصادف با سالروز تخریب قبور ائمه بقیع نیز حسین ایرانی مداحی خواهد کرد.

 هر روز بعد از نماز عصر نیز زیارت‌نامه حضرت معصومه سلام‌الله‌علیها قرائت می‌شود و در روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه مجید دلشاد و محمد ریحانی مداحی خواهند کرد.

 مراسم قبل از اذان مغرب حرم مطهر از شنبه تا چهارشنبه با سخنرانی حجج‌اسلام علی‌اصغر آیتی، محمدصادق کفیل، حسین رضایی قمی، سید رضا طباطبایی قم و علی عزلتی مقدم، پنجشنبه در قالب محفل انس با قرآن کریم و جمعه با سخنرانی حجت‌الاسلام محمود اباذری و قرائت زیارت آل یاسین با صدای ابوالفضل فیض‌الله زاده برگزار می‌شود.

 مراسم شب‌های حرم مطهر از شنبه تا جمعه به ترتیب با سخنرانی حجج‌اسلام‌والمسلمین محمدمهدی ماندگاری، غلامرضا قاسمیان، محمدحسین فلاح زاده، سید حسین مؤمنی، ناصر رفیعی، مرتضی آقاتهرانی و سید علیرضا تراشیون برگزار می‌شود و سه‌شنبه و چهارشنبه آقایان مسعود زمانی و عباس حیدرزاده مداحی خواهند کرد.

 گفتنی است پنجشنبه‌شب قرائت دعای کمیل توسط حجت‌الاسلام میثم تمار قرائت خواهد شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه