English

۴۵ هزار واحد نهضت ملی مسکن قم در حال احداث است

رییس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان قم گفت: از مجموع ۶۴ هزار واحد ابلاغی قم در طرح نهضت ملی مسکن هم اکنون ۴۵ هزار واحد مسکونی در حال احداث است.

۴۵ هزار واحد نهضت ملی مسکن قم در حال احداث است
به گزارش خبرگزاری موج استان قم

، جواد شاکر آرانی روز چهارشنبه در گفت‌وگویی با اشاره به اقدام های انجام شده جهت تامین اراضی موردنیاز طرح نهضت ملی مسکن، افزود: تامین زمین در محدوده شهری قم با الحاق اراضی ۵۶۰ هکتاری برای احداث حدود ۳۰ هزار واحد مسکونی از اقدام های مهم استان از ابتدای دولت سیزدهم بوده است.

رییس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان قم ادامه داد: تامین زمین در اطراف شهر قم و روستاها مانند سایت طایقان، پرنیان و الحاق اراضی در شهرهایی مانند قنوات، سلفچگان و جعفریه نیز در همین راستا انجام‌ شده است.

شاکر آرانی با بیان اینکه مدیریت تخصیص متقاضیان به پروژه‌های ساخت مسکن بادقت و سرعت مطلوبی در حال انجام است، گفت: مدیریت ساخت‌وسازها و تأمین زیر ساخت‌های این طرح‌ها بصورت مستمر در قالب جلسات شورای تامین مسکن استان بررسی و آخرین مشکلات و موانع بررسی می‌شود.

وی با اشاره به مدیریت بازار نقل‌وانتقال و فروش مسکن در بنگاه‌های معاملات املاک و فضای مجازی، اضافه کرد: نتیجه این مدیریت مسکن در سطح استان آغاز ساخت حدود ۴۵ هزار واحد مسکونی در استان قم و رتبه دوم کشور در پیشرفت پروژه‌های ساخت‌وساز مسکن بوده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه