English

سال جدید باید وحدت میان مسئولین استان ایجاد شود

رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم گفت: سال جدید باید وحدت میان مسئولین استان ایجاد شود.

سال جدید باید وحدت میان مسئولین استان ایجاد شود
به گزارش خبرگزاری موج استان قم

 ، آیت الله سید هاشم حسینی بوشهری در دیدار نوروزی شهردار قم و معاونین وی ، اقدامات انجام شده در شهر مقدس قم را امیدوار کننده عنوان کرد و ابراز داشت: خوشبختانه طی سال‌های اخیر بواسطه اقداماتی که در شهر انجام شده، یک تحولی رقم خورده‌است.

وی ادامه داد: قم امروز با قم چند سال قبل تفاوت‌های محسوسی پیدا کرده‌ که نتیجه همکاری شورای اسلامی شهر، تدابیر شهردار و سایر مسئولین بوده‌، به طور کلی هر کجا وحدت بوده‌است، کارها به سرانجام رسیده‌اند؛ اما هر کجا اختلاف وجود داشته‌است، انرژی‌ها صرف مسائل بی‌نتیجه و بی‌اثر شده‌اند.

امام جمعه قم تأکید کرد: در سال جدید باید یک وحدتی میان مسئولین استان، اعم از نمایندگان مجلس، شورای اسلامی شهر، شهرداری و تمامی کسانی که در پیشرفت و تعالی شهر تأثیر گذارند، ایجاد شود؛ چرا که سلیقه‌ها ممکن است مختلف باشد، اما این اختلاف سلیقه‌ها نباید منجر به بروز اختلافات و از بین رفتن انگیزه‌ها شوند.

وی خطاب به شهردار قم خاطر نشان کرد: در مجموع، عمران، آبادانی، مبلمان و خدمات شهری و تأمین بسترهای امنیتی از شهرداری انتظار می‌رود؛ لذا جنابعالی با صرف نظر از اختلاف سلیقه‌ها که امری طبیعی است، به فعالیت بپردازید و با همراه کردن دیگران اقدامات ماندگاری را انجام دهید.

دبیر شورای عالی حوزه‌های علمیه در بخش دیگری از سخنان خود به تبیین حدیثی از امام حسن مجتبی(ع) پرداخت و اظهار داشت: آن حضرت می‌فرماید «إذا سَمِعتَ أحَدا یَتَناوَلُ أعراضَ الناسِ فاجتَهِدْ أن لا یَعرِفَک.» یعنی اگر شنیدی که فردی در جامعه با آبروی مردم بازی می‌کند، تلاش کن که این آدم تو را نشناسد؛ چرا که در این صورت به سراغ تو نیز خواهد آمد.

وی گفت: امیدواریم در سال جدید خداوند برکتی به فکر، اندیشه و تلاش‌های ما بدهد تا شاهد تحولات چشمگیری نسبت به سال قبل و سال‌های قبل از آن باشیم.

سیدمرتضی سقاییان نژاد، شهردار قم نیز در ابتدای این دیدار ، گزارش مختصری از اقدامات و برنامه‌های شهرداری ارائه کرد و ابراز داشت: ما در شهرداری به دنبال تولید رضایت‌مندی در شهر هستیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه