English

امروز صورت جنگ تغییر یافته‌ و دشمنان در شکل نرم به‌ تقابل با انقلاب اسلامی پرداخته‌اند

رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم گفت: امروز صورت جنگ تغییر یافته‌ و دشمنان در شکل نرم به‌ تقابل با انقلاب اسلامی پرداخته‌اند.

امروز صورت جنگ تغییر یافته‌ و دشمنان در شکل نرم به‌ تقابل با انقلاب اسلامی پرداخته‌اند

به گزارش خبرگزاری موج قم، آیت الله سید هاشم حسینی بوشهری در دیدار سردار محمدصادق موحدی کیا فرمانده تیپ مکانیزه ۲۰ رمضان نیروی زمینی سپاه، ضمن گرامیداشت یادوخاطره شهیدان دفاع مقدس، اظهار داشت: هر کجا نور هدایت درخشیده است، دشمنان حق به‌ دنبال خاموش نمودن آن بوده‌اند.

وس افزود: در طول تاریخ دیده‌ایم جبهه حق، سختی‌ها و مشکل‌های فراوانی را تحمل کرده‌، در دوران دفاع مقدس تعداد زیادی به‌شهادت رسیدند، اما با قامتی استوار این ملت ماند.

حسینی بوشهری خاطرنشان کرد: رزمندگان در میدان دفاع مقدس جانفشانی کرده‌اند، آنان کسانی هستند، که در عصر غیبت امام معصوم (ع) جهاد کردند و پس از دستور نایب امام عصر (عج) بسیجیان‌ و نظامیان سر از پا نشناخته‌ و جانفشانی کرده تا افتخار بیافرینند.

وی از دست نرفتن حتی یک وجب از خاک ایران را یکی از نتایج مهم دفاع مقدس دانست و گفت: این ایثار و رشادت با بهره‌گیری از حضور علم و بویژه رهبر معظم انقلاب در میدان دفاع مقدس بود.

رئیس جامعه مدرسین، تصریح کرد: کشور نیز مانند کشورهای دیگر، درگیر مسائل‌ و رخدادهای طبیعی همچون سیل، زلزله‌ و بیماری‌هایی مانند کرونا می‌شود، رزمندگان دفاع مقدس در پشت خاکریزها به‌ جهاد می‌پرداختند و عاشقان این راه امروز باید در عرصه مواسات‌ و کمک‌های مومنانه پیشگام شوند.

وی با اشاره به‌ مواجهه انقلاب اسلامی با کشورهایی که از فروش واکسن به‌ملت ایران جلوگیری می‌کردند، افزود: ما در مقابل این دشمنی‌ها به‌ تولید داخل روی آوردیم و دشمنان پس از اینکه دیدند، ایران اسلامی توان تولید واکسن را دارد، آنگاه از تحریم این کالای مهم خودداری کردند و راه خرید از خارج مرزها نیز باز شد.

حسینی بوشهری بیان داشت: نیروهای مسلح باید، همزمان با آمادگی سیستمی‌ و نظامی دارای آمادگی فردی نیز باشند، این آمادگی شامل داشتن وجدان، صداقت‌ و دلسوزی به‌ مردم‌ و نظام است.

امام جمعه قم گفت: امروز صورت جنگ تغییر یافته‌ و دشمنان در شکل نرم به‌ تقابل با انقلاب اسلامی پرداخته‌اند.

عضو شورای عالی حوزه بیان کرد: سپاه بداند اگر در دوران دفاع مقدس درمرزهای کشور باید می‌جنگید، اما امروز دشمن با تهاجم فرهنگی، به‌ داخل خانه‌های ملت آمده‌است.

حسینی بوشهری با تاکید بر لزوم تعریف دقیق‌ و متناسب با شرایط امروز از جهاد بیان داشت: در دوران دفاع مقدس هم جهاد اکبر، هم جهاد اصغر و هم ترویج فرهنگ بسیجی در جامعه را شاهد بودیم.

وی خاطرنشان کرد: امروز سپاه پاسداران انقلاب اسلامی باید در ترویج فرهنگ دفاع مقدس کوشش داشته باشد تا دشمنان را در اجرایی کردن نقشه‌های شومشان ناامید کند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه