English

بازسازی صحنه دفاع مقدس در انتخابات امسال

رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم از بازسازی صحنه دفاع مقدس در انتخابات امسال خبرداد.

بازسازی صحنه دفاع مقدس در انتخابات امسال

به گزارش خبرگزاری موج قم، آیت الله سید هاشم حسینی بوشهری پس از انداختن آرای خود به صندوق سیار شماره ۱۶۳ در شهر مقدس قم در جمع خبرنگاران‌، افزود: امروز هم روز جمعه است به عنوان یکی از اعیاد اسلامی ما مسلمانان محسوب می‌شود لازم می‌دانم خدمت ملت رشید و انقلابی ایران تبریک و تهنیت عرض کنم.

وی ادامه داد: درود می‌فرستم به ارواح پاک شهیدانمان، به روح حضرت امام قدس سره و همه کسانی که برای اعتلای اسلام و پیروزی انقلاب تا پای جان پیش رفتند. همچنین خدمت ملت بزرگوار ایران، مردم استان قم به خصوص به خاطر این حضور پرشور، همراه با مسئولیت و تعهد در پای صندوق های رای تبریک عرض می‌کنم.

حسینی بوشهری با تاکید بر حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌های رای افزود: امروز ما در یک جبهه بزرگ قرار داریم، جبهه ای درمقابل تمام صفوف دشمنان، اگر آن روز احساس می‌کردیم که دردفاع مقدس جانانه شرکت کنیم و از نثار جانمان دریغ نمی‌کردیم، امروز اینجا جبهه جهاد رویاروی با دشمنان است.

وی تصریح کرد:آنروز باگلوله‌ها،خمپاره‌ها،موشک‌ها و هواپیماهایشان ما را مورد بمباران قرار می‌دادند.امروز ماهواره‌هایشان وبوق‌های تبلیغاتیشان درحقیقت ملت ما را نشانه گرفتند تا شاید بتوانند آنان را از حضور در این جبهه بزرگ و جهاد مقدس مایوس کنند. ولی کور خوانده اند.

وی با بیان برخی مشکلات اقتصادی که به مردم وارد شده‌است گفت: ۴۲ سال بلکه بیشتر از انقلاب شکوهمند اسلامی گذشته است. ما فراز و فرود و سختی و مشکل دراین مسیر کم نداشته‌ایم الان هم مردم ما دچار تنگناهای اقتصادی‌اند. ولی بنا نیست مشکلات اقتصادی اراده استوارو محکم مردم ما را در هم بریزد و تسلیم خواست دشمن بشویم.

رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم تاکید کرد: مردم عزیز ایران بدانید که اگر امروز یک لحظه غفلت کنیم دشمن برنده‌است و ما همه‌مان بازنده ایم. اگر نمی‌خواهیم دشمن شادمان شود، امروز شرکت درانتخابات را صحنه دفاع مقدس بدانید و همه با تمام وجود دراین صحنه حضور به هم رسانید.

وی در پایان بر مشارکت حداکثری تاکید کرد و افزود: هر که را مایل بودید، رای بدهید. اما آنچه برای رهبر عزیز و فرزانه انقلاب ما حائز اهمیت است حضور حداکثری شماست که خاریست به چشم دشمنان انقلاب می‌باشد.

هم‌زمان با سراسر کشور ۷۲۲ شعبه اخذ رای برای سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، ‌ششمین دوره شورای اسلامی شهر و روستا و همچنین انتخابات میان‌دوره‌ای مجلس خبرگان رهبری از ساعت ۷ صبح امروز جمعه در قم فعال شد.

از جمعیت بیش از یک‌میلیون و ۲۵۰ هزار نفری این استان، ۸۴۶ هزار نفر واجد شرایط حضور در انتخابات این استان هستند که از این تعداد حدود ۲۰ هزار نفر رای اولی می‌باشند.

۶۰۴ شعبه در شهر قم و ۱۱۸ شعبه نیز در شهرستان‌ها و روستاهای تابعه استان دایر است؛ بیش از ۲۲ هزار نفر مسئولیت اجرا، ‌حراست و تامین امنیت این انتخابات در استان را به عهده دارند.

اخذ رای سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری به همراه دو انتخابات میان‌دوره‌ای مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری و همچنین انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا به دلیل شرایط کرونایی و پرهیز از تجمع، یک ساعت زودتر از انتخابات دوره‌های قبل یعنی ساعت ۷ صبح آغاز شد و طبق مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا در صورت تشخیص وزیر کشور رای گیری تا ساعت ۲ بامداد ادامه خواهد یافت.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه