English

تشدید نظارت بر واحدهای نانوایی قم

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی قم گفت: با توجه به افزایش تقاضای مردم برای تهیه نان در ماه مبارک رمضان و لزوم نظارت هرچه دقیق‌تر بر عملکرد واحدهای نانوایی فعال در استان، میزان رصد و بازرسی از آن‌ها افزایش یافته‌است.

تشدید نظارت بر واحدهای نانوایی قم
به گزارش خبرگزاری موج استان قم

، سعید محمدی روز پنجشنبه در گفت‌وگویی بیان داشت: در همین رابطه برای نظارت هرچه بیشتر بر عملکرد نانوایی‌های فعال در قم کارگروهی متشکل از اتحادیه نانوایان، اداره کل صنعت و معدن، سازمان جهاد کشاورزی ، مرکز بهداشت، اداره کل تعزیرات حکومتی و اداره کل غله و خدمات بازرگانی استان تشکیل شده‌است.

وی افزود: در جریان اجرای این طرح نظارتی ویژه در سطح استان قم، با واحدهای نانوایی که تخلف‌هایی همچون عرضه خارج از شبکه، رعایت نکردن ساعت کاری، عدم توجه به مسائل بهداشتی و پخت نان بی‌کیفیت را داشته باشند، به شدت برخورد می‌شود.

وی ادامه داد: از طرف دیگر در این طرح، واحدهای نانوایی که در پایش‌های صورت گرفته به استانداردهای تعیین شده در زمینه‌های مختلف توجه لازم را داشته باشند، تشویق و تقدیر خواهند شد.

محمدی با اشاره به ادامه دار بودن این طرح نظارتی، گفت: انتظار ما از نانوایان استان قم این است که نان بسیار باکیفیتی را دست مردم بدهند، ساعات کاری را رعایت کنند و نسبت به مسائل بهداشتی توجه لازم را داشته باشند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه