English

کشف ۴۰ کیلوگرم مواد مخدر در قم

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی قم از کشف ۴۰ کیلوگرم تریاک در کامیون حمل سیب‌زمینی و دستگیری یک نفر دراین‌ رابطه خبر داد.

کشف ۴۰ کیلوگرم مواد مخدر در قم
به گزارش خبرگزاری موج استان قم

، سرهنگ حسن هاشم نیا در گفت‌وگویی اظهار داشت: در پی خبر واصله مردمی مبنی بر حمل و جابه‌جایی محموله مواد مخدر توسط یک دستگاه کامیون حامل تره‌بار سیب‌زمینی از استان کرمان به تهران موضوع در دستور کار اطلاعاتی و عملیاتی ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی استان قرار گرفت.

وی افزود: ماموران ضمن هماهنگی با مقام قضائی استان با کنترل محورهای ورودی اقدام، سرانجام کامیون موصوف شناسایی، متوقف و به پلیس مبارزه با مواد مخدر استان دلالت شد.

رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان قم ادامه داد: طی بازرسی صورت‌گرفته از کامیون حامل تره‌بار سیب‌زمینی، ۴۰ کیلو و ۵۰ گرم مواد مخدر از نوع تریاک در قالب چهاربسته کشف و در نهایت متهم به همراه پرونده تشکیل شده برای انجام مراحل قانونی تحویل مرجع قضایی استان گردید.

وی بیان داشت: شهروندان می‌توانند هرگونه گزارش‌ها خود را از طریق سامانه ۱۱۰ مرکز فوریت‌های پلیسی و یا از طریق مراجعه حضوری به دفتر نظارت همگانی ۱۹۷ واقع در خیابان امام خمینی (ره) جنب کلانتری ۱۷ شهید بهشتی اعلام کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه