English

تردد در جاده‌های روستایی قم فقط با زنجیر چرخ امکان‌پذیر است

رییس پلیس‌راه استان قم با اشاره به بارش برف و باران که از روز گذشته(یکشنبه) در این استان آغاز شده است گفت: مردم از سفرهای غیرضروری به جاده‌های روستایی قم پرهیز کنند و در صورت ضرورت سفر، تردد فقط با زنجیر چرخ امکان‌پذیر است.

تردد در جاده‌های روستایی قم فقط با زنجیر چرخ امکان‌پذیر است
به گزارش خبرگزاری موج استان قم

 ، سرهنگ مختار پناهی روز دوشنبه در گفت و گویی افزود: درحال حاضر تمامی محورهای اصلی این استان شامل آزادراه قم - تهران، قم - گرمسار، قم - کاشان، بزرگراه قم - سلفچگان، محور قم - ساوه و جاده قدیم قم - تهران باز است و وضعیت ترافیک عادی و روان است.

وی با اشاره به این که براساس گزارش هواشناسی، بارش برف در این استان کماکان ادامه دارد گفت: در برخی ساعات در محورها شاهد کولاک و در برخی مناطق یخ زدگی جاده را شاهد هستیم.

پناهی با بیان این که تردد در محورهای فرعی و روستایی استان قم شامل روستاهای کهک و بالادست، محور دستجرد و روستاهای اطراف، قاهان و کهندان فقط با زنجیر چرخ امکانپذیر است افزود: مردم از سفرهای غیر ضروری به این محورها پرهیز کنند و عوامل پلیس از تردد بدون زنجیرچرخ در محورهای روستایی ممانعت به عمل می آورند.

وی با اشاره به این که پلیس و عوامل راهداری با تمام قوا در خدمت مردم هستند و اقدام هایی همچون نمک پاشی و برف روبی را انجام داده اند تا محورها بسته نشود گفت: طی ۲ روز گذشته چندین تصادف خسارتی در سطح راه ها اتفاق افتاد و خوشبختانه تا این لحظه تصادف جرحی و فوتی نداشته ایم.

رییس پلیس راه استان قم به مردم توصیه کرد با توجه به تداوم بارندگی و افت شدید دما و یخ زدگی معابر و جاده ها، از سفرهای غیرضروری پرهیز شود و در صورت سفر حتما تجهیزات زمستانی از جمله زنجیرچرخ به همراه داشته، از سلامت خودرو اطمینان داشته باشند و با پرهیز از سرعت و سبقت غیرمجاز، با صبر و حوصله اقدام به رانندگی کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه